ارزش بازار “ومعادن” به ٢٣٠ هزار میلیارد رسید

ارزش بازار “ومعادن” به ٢٣٠ هزار میلیارد رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۳۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار عملکرد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۳۴ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۳ هزار و ۹۲۱ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۰۸ هزار و ۲۵۸ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۳۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال به ۳۴ هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با افزایش ۲۲ هزار و ۶۶۱میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال معادل ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۷۳ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال خریداری کرد.

“ومعادن” در دوره یاد شده فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها