ارزش بازار “وغدیر” ۲۵ هزار میلیارد افزایش یافت

ارزش بازار “وغدیر” ۲۵ هزار میلیارد افزایش یافت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲۵ هزار و ۶۵۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال به ۳۲۱ هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال رسید.   شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۲۵ هزار و ۶۵۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال به ۳۲۱ هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال رسید. 

 شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۹ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۹۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با افزایش ۲۵ هزار و ۶۵۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال معادل ۳۲۱ هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال محاسبه شد.

وغدیر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۴ میلیارد و یک میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این جهت سودی کسب نکرد .

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۴ میلیارد و یک میلیون ریال خریداری کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها