ارزش بازار “وساپا” به ۱۴ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش بازار “وساپا” به ۱۴ هزار میلیارد ریال رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۷۷۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال رسید.  گروه سرمایه‌گذاری سایپا با سرمایه ۱۰ هزار و ۶۷۵ […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۷۷۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال رسید. 

گروه سرمایه‌گذاری سایپا با سرمایه ۱۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری سایپا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۶۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال به ۱۱ هزار و ۴۵۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا نیز با افزایش یک هزار و ۷۷۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال معادل ۱۴ هزار و ۵۱۶ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال محاسبه شد.

وساپا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۷۱ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۶۴ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه سرمایه‌گذاری سایپا طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۷۱ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال خریداری کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها