ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو با تامین به موقع قطعات

ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو با تامین به موقع قطعات
خلاصه اخبار

به گزارش خبرخودرو، نشست خبری گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع تشریح برنامه های کیفی محصولات با حضور مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، قائم‌مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت این گروه صنعتی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سیگنال به نقل از خبر خودرو

به
گزارش خبرخودرو، نشست خبری گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع
تشریح برنامه های کیفی محصولات با حضور مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، قائم‌مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت این گروه صنعتی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش
خبرنگار خبرخودرو، بابک سلاجقه مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه این شرکت همواره
تا آخرین لحظه در کنار مشتریان خود است، عنوان کرد:
تفکر ما در شبکه خدمات پس از فروش، کمک به مشتریان به
عنوان عضوی از خانواده ایران
خودرو است.

وی افزود: به
منظور دستیابی به اهداف شرکت، در حال آموزش تکنیسین ها و پایش اطلاعات در شبکه
خدمات پس از فروش به صورت هفتگی هستیم.

مدیرعامل شرکت ایساکو
اظهار داشت: گام بعدی ما برای بهبود خدمات پس از فروش
ایجاد زیرساخت های لازم در
تمامی نمایندگی های کشور و آموزش کافی به نمایندگان خود است.

سلاجقه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اقدامات برای
ارائه خدمات بهتر تکثیر علم و دانش است، یادآور شد:
در حال توزیع فیلم های آموزشی در سطح شبکه
خدمات پس از فروش به منظور ارائه خدمات و گفتار تخصصی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به
نقش تامین به موقع قطعات در بهبود کیفیت خدمات تصریح کرد: این موضوع به صورت قابل
محسوسی براساس نتایج نظر سنجی های برون سازمانی موثر بوده به طوری که در مورد
خودروی تارا متخصصین ما به صورت آنلاین با شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور در
تماس هستند و به همین دلیل مشتریان این محصول از خدمات پس از فروشبسیار راضی
تر از گذشته هستند.

مدیرعامل ایساکو
در ادامه با تاکید بر اینکه سیستم ارائه خدمات ایساکو از لحظه ورود قابل پیگیری
است اظهار داشت: پس از پایان تعمیرات و خروج خودرو کیفیت خدمات از مشتریان
برای ارزیابی بهتر پیگیری می شود و این امر به صورت هفتگی در 11 دفتر منطقه ای
توسط 378 نفر پایش می شود.

سلاجقه در پایان
خاطرنشان کرد: کاهش 48 درصدی مراجعات با اشکال تکراری، افزایش رضایتمندی مشتریان
به عدد 794و توسعه روش های امدادی
،
پیگیری مناسب و علمی کیفیت خدمات
به مشتریان ، تکامل چرخه علم و دانش در نمایندگی های سراسر کشور، طرح ارسال قطعات
به واسطه زمانبندی بسیار مناسب جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان مشتریان،
از دیگر فعالیت های ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش است.