کمیته مرکزی حزب کمونیست چین(CCP)یک مقام ارشد استانی را به دلیل نقض قوانین استخراج رمزارزها اخراج کرد .

کمیته مرکزی حزب کمونیست چین(CCP)یک مقام ارشد استانی را به دلیل نقض قوانین استخراج رمزارزها اخراج کرد .

کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CCP) پس از بررسی‌های انجام شده در مورد یک مقام استانی که حاکی از دخالت غیرقانونی در فعالیت‌های استخراج رمزارزهاو سایر سوءاستفاده‌هااز قدرت بوده است وی را اخراج کرد .
کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی (CCDI) ادعا کرد که شیائو یی، نایب رئیس سابق کنفرانس مشورتی سیاسی خلق چین از استان جیانگشی، از اختیارات اداری تحت حمایت دولت خود برای تضعیف اصل سیاسی «دو نگهداری»، که به (CCP) مربوط می‌شود، سوء استفاده کرده است.
اخراج شیائویی مستقیماً به مشارکت او در معرفی و حمایت از شرکت‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های استخراج ارز مجازی مرتبط بود.
علاوه بر این، دولت چین شیائو را به سوء استفاده از نفوذ خود برای اجازه دادن به فعالیت‌های سودآور غیرقانونی از جمله جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌ها و ساخت‌وسازها و دریافت رشوه متهم کرد.
در نتیجه، شیائو یی از سمت خود به عنوان یک مقام دولتی چین اخراج شد و دارایی و درآمد غیرقانونی او برای بررسی و پیگرد قانونی ضبط شد.
آخرین ممنوعیت رمزارزها در چین، جامعه پر رونق ارزهای دیجیتال – از جمله بیت‌کوین (BTC) و استخراج‌کنندگان و صرافی‌های رمز ارزها – را مجبور کرده است که به کشورهای دارای حوزه‌های قضایی دوستدار رمزارزها منتقل شوند.
منبع : cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.