اختصاص ۲۰۴ ریال به ازای هر سهم “غدیس”

اختصاص ۲۰۴ ریال به ازای هر سهم “غدیس”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پاکدیس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۰۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۷۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.به گزارش رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پاکدیس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۰۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۷۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت پاکدیس با سرمایه ۲۸۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
شرکت پاکدیس در دوره یاد شده، مبلغ ۵۷ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۰۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۷۱۶ درصد افزایش داشته است.
شرکت پاکدیس، افزایش ۸۷ فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم و افزایش ۷۰۷ درصدی سود خالص نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۶ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
“غدیس” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۵ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

خبر انتخاب شده برای شما تشریح برنامه‌های سوداوری شرکت معدنی املاح ایران مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: سهم بخش معدن در GDP(تولید ناخالص داخلی)، بین ۲ الی ۳ درصد بوده که مبلغی بالغ بر ۱۰میلیارد دلار می‌شود. Xهمچنین می توانید مقالات اموزشی “موفقیت در بازار بورس” را با کلیک بر اینجا مطالعه نمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها