اختصاص ۱۵۶۴ ریال سود به ازای هر سهم “دارو”

اختصاص ۱۵۶۴ ریال سود به ازای هر سهم “دارو”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارخانجات داروپخش در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۵۶۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۲۰ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۵۲ درصدی را […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارخانجات داروپخش در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۵۶۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۲۰ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت کارخانجات داروپخش با سرمایه ۶۲۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت کارخانجات داروپخش در دوره یاد شده، مبلغ ۹۷۷ میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۵۶۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۵۲ درصدی برخوردار است.

“دارو” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده شرکت کارخانجات داروپخش نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها