اختصاص سود ۲۷۷۴ ریالی هر سهم “جم”

اختصاص سود ۲۷۷۴ ریالی هر سهم “جم”
خلاصه اخبار

شرکت پتروشیمی جم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۷۷۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی جم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۷۷۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

 شرکت پتروشیمی جم با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی جم در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶ هزار و ۶۲۵ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۷۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت پتروشیمی جم نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۸۷۰ ریالی سود به هر سهم مشاهده می‌شود.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۴ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

جم” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۱ هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲ هزار و ۲۷۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

شرکت پتروشیمی جم در صورت های مالی تلفیقی، سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را مبلغ ۲ هزار و ۸۱۷ ریال و سود خالص را مبلغ ۳۰ هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی جم، اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات خود را به شرح زیر اعلام کرده است:

الف)گسترش بازارهای فروش محصولات و تنوع بخشی شیوه های فروش از طریق:

• حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی به منظور تعامل مستمر با مشتریان و تامین کنندگان و شناخت از نزدیک رقبا

• استفاده از نشریات بین المللی و داخلی برای شناخت روندهای قیمت در بازارهای هدف

• تعامل با مشتریان در چارچوب فرم های نظرسنجی

• نیازسنجی بازارهای داخلی و خارجی از طریق تعامل با فعالان صنعت

• تثبیت سهم و افزایش سهم بازار در بازار ترکیه

• نفوذ در بازارهای جدید با بررسی توجیه فنی و اقتصادی و با در نظر گرفتن شرایط تحریم

• افزایش سهم در بازارهای همسایه با رویکرد مقابله با تحریم‌ها و مشکلات حمل دریایی و نقل و انتقالات مالی

• فروش به تریدرهای محلی و کاهش واسطه ها

• بررسی شرایط اعطای نمایندگی در بازارهای هدف

ب) تولید محصولات و معرفی محصولات جدید تنوع گریدها مشابه سال قبل بوده اما با توجه به نهایی سازی استفاده از کاتالیست BCE و SP۳ در خصوص گرید PE۱۰۰، و LLDPE حجم تولید این گریدها بیشتر در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها