اخبار و رویدادهای مهم آلت‌کوین‌ها امروز یکشنبه 17 شهریور 98

اخبار و رویدادهای مهم آلت‌کوین‌ها امروز یکشنبه 17 شهریور 98
خلاصه اخبار

ریپل با اینکه قراردادهای تجاری خوبی که با شرکت‌ها و موسسات مالی امضا کرده است، به دلیل عرضه شدید توکن‌های سپرده خود، کاهش قیمت داشته است.

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

فعالسازی شبکه آزمایشی هاردفورک اتریوم به اوایل اکتبر موکول شد.

ارز دیجیتال ریپل (XRP)

شرکت ریپل در تاریخ سوم سپتامبر، 500 میلیون توکن xrp به ارزش 130.1 میلیون دلار انتقال داد. در ماه‌های اخیر شرکت ریپل علیرغم قراردادهای تجاری خوبی که با شرکت‌ها و موسسات مالی مختلف امضا کرده است، به دلیل عرضه شدید توکن‌های سپرده خود، باعث کاهش قیمت این رمزارز شده است.

ارز دیجیتال بیت‌کوین کش (BCH)

بیت‌کوین‌کش پس از اینکه یکی از توسعه‌دهندگان آن ناتوانی شبکه در استخراج بلوک‌های بزرگتر را تایید کرد، با انتقاد شدید روبرو شد.

ارز دیجیتال لیبرا (Libra)

«ایو مرش» از مقامات ارشد بانک مرکزی اروپا، ضمن یاد کردن از لیبرا با عنوان گرگی در لباس میش در مورد جایگزینی این رمزارز با پول‌های رایج ابراز نگرانی کرد.

فیس‌بوک برای رفع مشکلات مربوط به قانون‌گذاری در مورد لیبرا و مسائل پیرامون آن، از ولیام هولیر، مدیر عامل شرکت هولیر (Hollier Associates LLC) و مایکل ویلیامز مدیر شرکت ویلیام گروپ کمک می‌گیرد.

ارز دیجیتال گرام (Gram)

بنا برگفته‌های السکاندر فیاتلوف، مدیر عامل شرکت TON Labs، نرم‌افزارهای غیرمتمرکزی که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده‌اند با استفاده از کامپایلر Solidity، قادر خواهند بود بر روی TON نیز مورد استفاده قرار گیرند.

صرافی لیکوئید اعلام کرده است که توکن‌های گرام تا قبل از تحویل به مشتریان، به صورت ذخیره‌سازی سرد نگهداری خواهند شد. بر اساس اعلام اتر اسکن، این کیف‌پول حاوی 4 میلیون رمزارز USD Coin است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.