اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین‌ها (Altcoins) در تاریخ 04 شهریور 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین‌ها (Altcoins) در تاریخ 04 شهریور 1398
خلاصه اخبار

مهم‌ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 4 شهریور 1398 مورد بررسی قرار داده ایم که به شرح زیر است

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/06/04 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال لیبرا (Libra)

صرافی تایوانی مایکون از تمایلش در مورد پیوستن به پروژه لیبرای فیس‌بوک خبر داد.

کامرون و تایلر وینکلوس، بنیان‌گذاران صرافی جیمینی در تلاش برای شراکت در پروژه لیبرای فیس‌بوک می‌باشند.

کیف‌پول رمزارز زنگو (Zengo)، اکنون از شبکه آزمایشی لیبرا پشتیبانی می‌کند. دارندگان این کیف پول می‌توانند به صورت آزمایشی به مبادله لیبرا بپردازند. اگرچه این مبادلات معنای حقیقی ندارند و تنها برای آزمایش شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

هارد فورک استانبول اتریوم شاهد 6 تغییر اساسی خواهد بود.

ویتالیک بوترین خالق اتریوم، مقیاس‌پذیری را بزرگترین مشکل امروزه دنیای بلاک‌چین توصیف کرد. طبق نظر وی، مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم سد بزرگی برای پذیرش اتریوم توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف جهانی است. پیوستن سازمان‌های بزرگ به اتریوم می‌تواند معضل مقیاس‌پذیری را شدیدتر کند و هزینه تراکنش‌ها را تا 5 برابر افزایش دهد. بوترین در ماه جولای (تیر) امسال، پیشنهاد استفاده از بلاک‌چین بیت‌کوین‌کش (BCH) به‌عنوان یک راه‌حل موقت برای حل مشکل مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم را مطرح کرد.

ارز دیجیتال ریپل (Ripple)

شرکت مبادلات مالی زندپی برای پشتیبانی مبادلات مالی جهانی، به شبکه تبادل مالی ریپل موسوم به ریپل نت پیوست.
شرکت SCB، بزرگ‌ترین بانک تجاری تایلند، از تکنولوژی ریپل برای تراکنش‌های بین المللی خود استفاده خواهد کرد.
سانتاندر گروپ غول بانکداری اسپانیا، استفاده خود از خدمات ریپل را افزایش خواهد داد. این بانک در حال ساخت یک مسیر پرداخت است تا مشتریانش در امریکای لاتین بتوانند با استفاده از برنامه موبایلی به نام One Pay FX، در لحظه و رایگان به ایالات متحده پول ارسال کنند. این برنامه از نرم‌افزار xCurrent ریپل استفاده می‌کند. در حال حاضر تنها مشتریان اسپانیایی و بریتانیایی می‌توانند با استفاده از این برنامه به ایالات متحده پول ارسال کنند.

ارز دیجیتال استلار (XLM)

استلار لومنز با توجه به ضررهای زیادی که در سال گذشته تجربه کرده، با راه‌اندازی وب سایت جدید، امیدوار است تا بتواند بخشی از ضررهای خود را جبران کند.

ارز دیجیتال بیت‌کوین اس وی (Bitcoin SV)

در تاریخ 19 آگوست، قدرت استخراج استخر کوین‌گیک به بیش از 50 درصد میزان قدرت شبکه رسید. این موضوع خطر حمله 51 درصدی را بسیار زیاد می‌کند و در صورت عدم اصلاح، شبکه را با ناامنی شدید مواجه خواهد ساخت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.