اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته چهارم شهریور ماه 1398)

اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته چهارم شهریور ماه 1398)
خلاصه اخبار

در این مطلب با سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال را در هفته چهارم شهریور ماه 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

شکایت وزارت دادگستری ایالات متحده امریکا از ادوارد اسنودن به دلیل محتوای کتابش

ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (CIA)، که اسناد محرمانه آژانس امنیت ملی امریکا را افشا نموده است، اخیرا با انتشار کتابی تحت عنوان “آرشیو دائمی” به خاطرات خود در سیا پرداخته است. وزارت دادگستری امریکا از وی به خاطر محتوای کتابش شکایت کرده است و در مقابل اسنودن اعلام کرده است که برای جلوگیری از مصادره اموالش، آنها را به بیت‌کوین تبدیل خواهد کرد.

کره شمالی به دنبال ایجاد رمز ارزی مشابه بیت‌کوین است

الخاندرو دی بنوس، نماینده ویژه کمیته ارتباطات فرهنگی کره شمالی و از مسئولین پروژه  ایجاد رمزارز کره شمالی اعلام کرده است که این ارز دیجیتال مشابه بیت‌کوین خواهد بود و فعلا قرار نیست وون (ارز ملی کره شمالی) نقشی در آن داشته باشد.

نیکوکار خوب نیجریه‌ای، 7.8 بیت‌کوین را که به اشتباه به کیف‌پولش ریخته شده بود پس داد

رئیس شرکت بلوپ بلات نتورک در تاریخ 12 سپتامبر در توییتر خود اعلام کرد که فردی به اشتباه 7.8 بیت‌کوین به آدرس کیف پولش واریز کرده است. با انتشار این خبر، وی موفق شد دارنده این دارایی را بیابد و بیت‌کوینهایش را پس دهد و لقب نیکوکار خوب نیجریه‌ای را در فضای مجازی از آن خود کند.

پیش‌بینی قیمت 20هزار دلاری برای بیت‌کوین توسط مدیرعامل صرافی بیتمکس

آرتور هیز، مدیر عامل صرافی بیتمکس پیش‌بینی می‌کند که اقدامات مالی فدرال رزرو امریکا باعث ایجاد جو روانی منفی نسبت به ارز فیات خواهد شد و با افزایش نقدینگی، انتظار بیت‌‌کوین 20 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

بورس اوراق بهادار شیکاگو، طرح‌های ETF ارائه شده خود را پس گرفت

کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا (SEC)، در اطلاعیه‌ای، خبر از لغو درخواست ETFهای پیشنهادی بورس اوراق بهادار شیکاگو (CBOE) خبر داد. طرح‌های ETF مطرح شده پیشتر توسط ون‌اک برای بیت‌کوین ارائه شده بود که بدون هیچ دلیلی پس گرفته شد.

رسیدن تراکنش‌های سگویت به رکورد تاریخی 50.5 درصدی

طبق آمار ارائه شده توسط سایت transactionfee، سهم تراکنش‌های سگویت، 50.5 درصد از کل تراکنش‌های شبکه است. این سایت، تراکنش‌هایی را که حداقل یک طرف آنها به روز رسانی سگویت بوده‌اند را مد نظر قرار داده است.

صرافی کراکن دچار اختلال شد

در نتیجه آزمایش نوعی سیستم سفارش پیشرفته توسط صرافی کراکن، اختلالی در معاملات رخ داد و برخی معامله‌گران را قادر ساخت بیت‌کوین را با 2000 دلار کمتر از قیمت واقعی بخرند و با همین مقدار تفاوت به فروش برسانند.

ششصد هزار دستگاه استخراج جدید در سه ماه گذشته به خانواده ماینینگ بیت‌کوین پیوستند

گزارش‌ها حاکی از آن است که در سه ماه گذشته حدود ششصد هزار دستگاه ماینینگ جدید به شبکه وارد شده‌اند. این رقم نسبت به سه ماه قبل، 60 درصد رشد را نشان می‌دهد.

ارسال مجدد نامه انجمن بلاکچین ایران به دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی کشور

انجمن بلاک چین ایران اخیرا طی نامه‌ای به نهادهای مختلف از جمله ریاست جمهوری، وزارت صنعت و وزارت اقتصاد و دارایی، درخواست کرد از برخوردهای قهری با ماینرها اجتناب شود.

سازمان‌های دولتی مغولستان داخلی خواستار توقف فعالیت‌های مرتبط با ماینینگ شدند

کمیسیون اصلاح و توسعه، اداره امنیت عمومی، وزارت صنعت، اداره امور مالی و مرکز کلان داده مغولستان داخلی، از جمله سازمانهایی بودند که با انتشار اطلاعیه‌ای از دولت چین خواستند تا فعالیت‌های استخراج رمزارزها را در این منطقه ممنوع کند.

پیش‌فروش دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال

بررسی‌ها نشان می‌دهد دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال با افزایش قابل توجه تقاضا مواجه شده‌‌اند و این دستگاه‌ها در حال حاضر توسط تولیدکنندگان آن‌ها برای تحویل در آینده پیش‌فروش می‌شوند و در ماه‌های اکتبر و نوامبر سال جاری به دست خریدارانشان خواهند رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.