اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته چهارم آذر ماه 1398)

اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته چهارم آذر ماه 1398)
خلاصه اخبار

فهرست عناوینشرکت کی‌ تی نیز به جمع عرضه‌کنندگان ارزهای دیجیتال پیوست شرکت بزرگ کی تی، غول مخابرات کره جنوبی، از انتشار ارز دیجیتال خود تا ده روز دیگر خبر داد. تیم دریپر: تا پایان سال 2020 منتظر بیت‌کوین 250 هزار دلاری باشید تیم دریپر که از تحلیل‌گران مطرح ارزهای دیجیتال و طرفدار پروپا قرص بیت‌کوین […]

شرکت کی‌ تی نیز به جمع عرضه‌کنندگان ارزهای دیجیتال پیوست

شرکت بزرگ کی تی، غول مخابرات کره جنوبی، از انتشار ارز دیجیتال خود تا ده روز دیگر خبر داد.

تیم دریپر: تا پایان سال 2020 منتظر بیت‌کوین 250 هزار دلاری باشید

تیم دریپر که از تحلیل‌گران مطرح ارزهای دیجیتال و طرفدار پروپا قرص بیت‌کوین و تزوس است به تازگی پیش‌بینی کرده که تا پایان سال 2020 قیمت بیت‌کوین به 250 هزار دلار خواهد رسید.

پیشنهاد رئیس جمهور ایران برای ایجاد ارز دیجیتال کشورهای اسلامی

دکتر حسن روحانی در سخنرانی خود در اجلاس سران کشورهای اسلامی در کوالالامپور پیشنهاد استفاده از ارز دیجیتال کشورهای اسلامی با استفاده از فناوری بلاکچین را مطرح نمود. ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی نیز از جمله افرادی بود که از این پیشنهاد استقبال کرد.

بانک مرکزی اروپا به دنبال طرح ناشناسی CBDC ها

بانک مرکزی اروپا در حال بررسی طرحی است تا بتوان تراکنش‌های ارزهای دیجیتالی که پشتوانه آن‌ها بانک مرکزی است (CBDC’s) را به صورت ناشناس انجام داد.

به زودی شعبه اروپایی بخش دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی افتتاح خواهد شد

در روز سه شنبه 26 آذر ماه، بخش دارایی‌های دیجیتال شرکت فیدلیتی از راه ‌اندازی شعبه‌ای در اروپا خبر داد.

دستگیری دو نفر در روسیه به دلیل استخراج غیرقانونی بیت‌کوین

دولت روسیه دو نفر را به اتهام استفاده از سیستم‌های دولتی برای استخراج ارزهای دیجیتال به صورت غیر قانونی بازداشت کرده است. 

680 هزار دلار از دارایی‌های بیت‌مین مسدود شد

طبق اخبار منتشر شده توسط کوین دسک روز جمعه 22 آذر، دادگاهی در شنژن چین دارایی یکی از شرکت‌های تابعه بیت‌مین را مسدود کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات: ارزهای دیجیتال به دلیل نوسان زیاد نباید در بورس باشند

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات دلیل مخالفت بورس با ورود ارزهای دیجیتال را نوسانات شدید قیمت در این بازار عنوان کرد.

شیوع بلاکچین در بین شرکت‌هایی که فناوری اینترنت اشیاء دارند

بررسی‌ها نشان می‌دهد عمده شرکت‌هایی که از تکنولوژی اینترنت اشیاء استفاده می‌کنند، یا قبلا از بلاکچین استفاده کرده‌اند یا قصد دارند تا پایان سال 2020 از این فناوری استفاده کنند.

بیل پولت نیز به جمع سرمایه‌گذاران بیت‌کوین پیوست

بیل پولت، میلیاردر امریکایی هفته گذشته در توییتر خود از خرید 11 بیت کوین خبر داد. در سالهای گذشته روز به روز به تعداد میلیاردرهایی که متمایل به خرید بیت‌کوین می‌شوند، افزوده شده است.

  65 درصد هش ریت شبکه بیت‌کوین در اختیار چین است

داده‌های سایت بیت‌اینوچارتس نشان می‌دهد کشور چین در حال حاضر 65 درصد هش ریت شبکه بلاکچین بیت‌کوین را در اختیار دارد. موضوعی که متمرکز بودن بیت‌کوین را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها