اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 23 مرداد 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 23 مرداد 1398
خلاصه اخبار

مهم‌ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 23 مرداد 1398 مورد بررسی قرار داده ایم که به شرح زیر است

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/05/23 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال زی کش (ZEC)

جمعه گذشته صرافی کوین بیس با ارسال ایمیل به کاربران بریتانیایی خود اعلام کرد که دیگر از رمزارز زی‌کش پشتیبانی نخواهد کرد. اگرچه انتشار این خبر تاثیر چندانی بر روی قیمت زی‌کش نداشته است اما این موضوع می‌تواند در آینده و با گذر زمان بسیار حائز اهمیت باشد.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins)

ارز دیجیتال ترون (Tron)

صرافی امریکایی بایننس لیستی از رمزارزهایی که پشتیبانی خواهد کرد منتشر کرد. عدم وجود ترون در این لیست باعث نگرانی طرفداران این ارز دیجیتال شده است. این موضوع سبب شد تا جاستین سان از تلاش و امیدواری برای قرار دادن ترون در لیست صرافی‌های امریکایی بایننس و کوین بیس خبر دهد.

ترون ورژن 1.0 شبکه سان را عرضه کرد. شبکه سان، راه حلی برای مقیاس پذیری بلاکچین ترون می‌باشد که ظرفیت مقیاس‌پذیری شبکه را تا 100 برابر افزایش می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های شبکه سان ایجاد فضایی برای نرم افزارهای غیرمتمرکز (dApps) است تا بتوانند با صرف انرژی کمتر و امنیت و بازدهی بالاتر در بلاکچین ترون به فعالیت خود بپردازند.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins)

ارز دیجیتال لایت کوین (Litecoin)

HTC، غول الکترونیکی تایوانی از قرار گیری لایت کوین در HTC Exodus، نسل دوم گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بلاکچین خبر داده است. چارلی لی بنیانگذار شبکه لایت کوین نیز این خبر را تایید کرده است.

چارلی لی در مباحثه با فرانکلین ریچارد، مدیر بنیاد لایت‌کوین اظهار داشت که هیچ کس علاقه‌ای به فعالیت در زمینه توسعه پروتکل لایت کوین ندارد.

طبق گزارش صرافی بایننس، کیف پول‌های لایت کوین مورد حمله داستینگ قرار گرفته‌اند. این صرافی در مورد این حمله چنین توضیح داد‌: در حمله داستینگ، هکرها با فرستادن مقادیر ناچیزی از رمزارزها به کیف پول کاربران، سعی در از بین بردن حریم شخصی آنان دارند.

دوشنبه گذشته لایت کوین به 168000 بلوک رسید. از مدتها قبل مشخص شده بود که این بلوک باعث ایجاد رویداد هاوینگ یا نصف شدن پاداش شبکه لایت کوین خواهد شد. قیمت لایت کوین تا کنون نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان نداده است.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins)

ارز دیجیتال ریپل (Ripple)

شرکت هلدینگ SK C&C کره جنوبی، از برنامه خود برای راه‌اندازی پلتفرمی برای موسسات خیریه بر پایه بلاکچین ریپل خبر داده است. این پلتفرم از استیبل کوینی با پشتیبانی ارز ملی کره جنوبی پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins)

ریپل قراردادی را با مانی گرام، دومین شرکت تبادلات مالی بزرگ دنیا امضا کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها