اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 8 اردیبهشت 1399

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 8 اردیبهشت 1399
خلاصه اخبار

شبکه آزمایشی جدید اتریوم 2 در حال راه اندازی است. اتریوم یک قدم دیگر به تغییر الگوریتم اجماع خود از اثبات کار به اثبات سهام نزدیک می‌شود.

اتریوم (ETH)

  • قراردادهای هوشمند بر بستر شبکه اتریوم نسبت به ماه گذشته 300 درصد رشد داشته‌اند.
  • شبکه آزمایشی جدید اتریوم 2 در حال راه اندازی است. اتریوم یک قدم دیگر به تغییر الگوریتم اجماع خود از اثبات کار به اثبات سهام نزدیک می‌شود.

ریپل (Ripple)

  • شرکت پرداختی بین المللی وسترن یونیون در حال بررسی پلتفرم‌های ریپل برای استفاده در خدمات پرداختی خود است.
  • بانک اهیمه ژاپن از مانی تپ (Money Tap) برای سیستم پرداخت بین بانکی خود استفاده خواهد کرد. مانی تپ توسط شرکت ریپل توسعه یافته است

آیوتا (IOTA)

  • تراکنش‌های شبکه آیوتا، پس از چند هفته خاموشی شبکه، به حالت عادی خود بازگشته است. در عین حال آپگرید کوردیساید (Coordicide) در انتظار شبکه است که توانایی پردازش 1000 تراکنش در ثانیه را خواهد داشت.

تتر (USDT)

  • 120 میلیون دلار تتر دیگر ایجاد شد. ارزش بازار تتر در حال حاضر به بیش از 6.4 میلیارد دلار رسیده است. از نظر تحلیلگران، افزایش تقاضا برای استیبل کوین‌هایی مانند تتر نشانه صعودی بودن بازار است اما شاید شرایط فعلی کاملا اینگونه نباشد. بحران مالی فعلی در دنیا باعث شده که سرمایه‌گذاران از پول نقد استقبال قابل توجهی کنند و حتی افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعال نیستند نیز برای برخی از معاملات خود از استیبل کوین‌ها استفاده کنند.

ترون (TRX)

  • جاستین سان بنیانگذار ترون، از دارندگان این ارز دیجیتال خواست تا با شرکت در یک بازی رایانه‌ای در نبرد با اتریوم و ایاس شرکت کنند. به گفته سان جایزه این مسابقات 50 هزار دلار است.

بایننس کوین (BNB)

  • صرافی بایننس از راه‌اندازی بلاکچینی  جدید با نام  «زنجیره هوشمند بایننس» (Binance Smart Chain)در آینده‌ای نزدیک خبر داد. شبکه جدید قرار است مشابه اتریوم، هوشمند باشد و قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و ارزهای دیجیتال را بر روی بستر خود خواهد داشت. توکن مورد استفاده در این صرافی بایننس‌کوین (BNB) خواهد بود و دارندگان آن می‌توانند با سهام گذاری آن پاداش دریافت کنند.

هایو (Hive)

  • ارز دیجیتال هایو که در پی مالکیت شبکه استیمیت توسط جاستین سان، به عنوان هاردفورک از استیم (STEEM) به وجود آمده است، با لیست شدن در صرافی هیوبی، رشد 600 درصدی قیمت را تجربه کرد.

هیوبی توکن (Huobi Token)

  • ژاپنی‌ها از این پس می‌توانند به مبادله هیوبی توکن بپردازند. هیوبی توکن اولین ارز دیجیتال ایجاد شده توسط صرافی هاست که اجازه مبادله در ژاپن را دریافت کرده است.

کاردانو (ADA)

  • چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو:  ” ارزش بازار کاردانو به یک تریلیون دلار خواهد رسید.”
برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران