اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته دوم مرداد ماه 1398)

اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته دوم مرداد ماه 1398)
خلاصه اخبار

در این مطلب با سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال را در هفته دوم مرداد ماه 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

گزارش های منتشرشده در رابطه با موافقت دولت با صدور مجوز استخراج ارزهای دیجیتال در ایران از مهم ترین رویدادهای هفته دوم مرداد ماه 1398 بوده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود:

مدیرعامل هواوی : چین باید رمزارز خودش را در مقابل لیبرا داشته باشد

رن ژنگفی مدیر عامل هواوی طی کنفرانسی در ایتالیا در پاسخ به سوال خبرنگار که اگر لیبرا برنامه ریزی دولت امریکا برای حفظ تسلط اقتصادی بر کل دنیا باشد، چه راه حلی وجود دارد پاسخ داد: چین باید رمزارز خود را در مقابل لیبرا داشته باشد.

بانک مرکزی امریکا برای اولین بار پس از بحران مالی 2008، نرخ بهره بانکی خود را کاهش می دهد

آنتونی پومپلیانو، موسس شرکت دارایی های دیجیتال مورگان کریک، اعتقاد دارد کاهش رونق اقتصادی امریکا و به تبع آن تصمیم به کاهش نرخ بهره بانکی، می تواند مانند سوخت موشک در قیمت بیت کوین اثرگذار باشد.

ادامه فعالیت استخراج کنندگان بیت کوین در شهرک‌های صنعتی

علی ربیعی، سخنگوی دولت، اظهار داشت:

دستگاههایی که به صورت غیرقانونی به استخراج ارزهای دیجیتال می‌پردازند، جمع آوری خواهند شد. شهرک‌هایی برای استخراج کنندگان در نظر گرفته خواهد شد تا با برقی که خود تولید می کنند، به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازند.

ارسال نامه مالیاتی دولت آمریکا برای دارندگان ارزهای دیجیتال

سازمان خدمات درآمد داخلی ایالات‌متحده آمریکا (IRS)، به دارندگان ارزهای دیجیتال نامه هایی ارسال و به آنها توصیه کرده است تا بدهی‌های مالیاتیشان را بپردازند و برای ارزهایی که در اختیار دارند اظهار نامه مالیاتی پر کنند.

موافقت دولت با صدور مجوز استخراج ارزهای دیجیتال

 هیات وزیران در جلسه عصر امروز خود با استخراج ارزهای دیجیتال به عنوان یک فعالیت صنعتی و با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کرد. ارزهای دیجیتال همچون سایر فعالیتهای صنعتی، مشمول مالیات خواهد بود و شرط معافیت از مالیات، بازگرداندن ارز دیجیتال به چرخه اقتصادی کشور است.

امکان استفاده از لایتنینگ بیت کوین بر روی شبکه لیکوئید فراهم شد

پس از اعلام پشتیبانی از تتر (USDT) در زنجیره جانبی لیکوئید، مدیرعامل بلاک استریم در توییتر خود از امکان استفاده از شبکه لایتنینگ بر روی لیکوئید خبر داد.

استیو بنن: بیت کوین بخشی از انقلاب پوپولیستی آینده است

استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید با اعلام اینکه رمزارزها آینده منحصر به فردی خواهند داشت، گفت: بیت کوین بخشی از انقلاب پوپولیستی آینده جهان خواهد بود.

ورود تزوس به صرافی Coinbase

رمز ارز تزوس (Tezos) با اعلام خبر لیست شدن در صرافی کوین بیس رشد 25 درصدی را تجربه کرد.

برای اولین بار ذخیره ارزهای دیجیتال در یک کشور از ذخیره طلا پیشی گرفت

کشور بلغارستان 200 هزار بیت کوین معادل 2 میلیارد دلار، ذخیره نموده است. با احتساب ذخیره طلای 1.8 میلیارد دلاری، برای اولین بار در طول تاریخ خواهد بود که ذخیره ارزهای دیجیتال یک کشور از ذخیره طلای آن بیشتر می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.