اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 3 تیر 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 3 تیر 1398
خلاصه اخبار

با وب سایت سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 3 تیر 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/04/03 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 3 تیر 1398

شرکت یوبی سافت (Ubisoft)، غول بازی سازی فرانسوی و سازنده بازی اساسینز کرید،  اخیرا اعلام کرده است که به دنبال توسعه بازی‌های بلاکچینی و استفاده از ارز دیجیتال اتریوم در محصولات خود است. شرکت یوبی سافت قصد دارد تا از ارز دیجیتال اتریوم و فناوری بلاکچین به عنوان اهرمی برای پیروزی در مقابل رقیب خود، یعنی شرکت اپیک گیمز، استفاده کند.

گفته میشود که پروژه بلاکچین یوبی سافت به سطح پیشرفته‌ای رسیده و این شرکت به دنبال فیزیکی کردن محصولات دیجیتالی خود و افزودن آیتم‌هایی مبتنی بر بلاکچین میباشد.

ارز دیجیتال زی کش (ZEC)

شرکت سازنده ارز دیجیتال پیگیر گریز زی کش (ZEC)، در راستای مقیاس پذیرتر کردن این ارز دیجیتال، در نظر دارد تا با استفاده از راه‌حل شاردینگ بلاکچین جدیدی را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند. شاردینگ، راه حلی برای مشکل مقیاس پذیری است که توسعه دهندگان اتریوم نیز قصد دارند تا در نسخه جدید اتریوم از آن استفاده کنند.

قرار است که در بلاکچین جدید زی کش تمام تراکنشها به صورت محرمانه پردازش شود و این درحالی است که در زنجیره فعلی تنها 2 درصد تراکنشها به صورت ناشناس انجام می‌شوند.

ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 3 تیر 1398

تیم پشتیبانی ارز دیجیتال کاردانو شبکه آزمایشی خود با نام شلی (Shelly) را در تاریخ 21 ژوئن عرضه کرد. این بروز رسانی شامل چندین بخش است که در مرحله اول یک نود مستقل بر روی رایانه کاربران اجرا میشود و به آنها امکان میدهد تا قابلیتهای اصلی را آزمایش کنند. مراحل بعدی شامل ایجاد شبکه برای ارتباط بین نودها و همچنین ایجاد یک مدل تشویقی برای کاربران است.

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC)

سرانجام تیم توسعه اتریوم کلاسیک در رابطه با زمان هارد فورک آتلانتیس به توافق رسیدند و زمان این ارتقا را در تاریخ 17 سپتامبر و بر روی بلاک شماره 8,772,000 در نظر گرفتند. این هاردفورک شامل 10 پروتکل توسعه است و اولین ارتقاء بزرگ شبکه در یک سال آینده خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها