اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 26 اردیبهشت 1398

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 26 اردیبهشت 1398
خلاصه اخبار

با وب سایت سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار و رویدادهای بازار آلت کوین ها را در تاریخ 26 اردیبهشت 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

در این مطلب آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال مورخ 1398/02/26 مورد بررسی قرار می گیرد:

ارز دیجیتال ریپل (XRP)

بر اساس خبری که روز دوشنبه 13 می منتشر شد، بورس اشتوتگارت – دومین بورس بزرگ آلمان و نهمین بورس بزرگ اروپا – اسناد قابل معامله در بورس (ETN) را برای ارزهای ریپل و لایت کوین راه اندازی و فعال کرده است. انتظار می رود که با راه اندازی معاملات اسناد قابل معامله در بورس برای ریپل و لایت کوین حجم معاملات و نقد شوندگی برای سرمایه گذارن بزرگ و موسسات افزایش یابد. همچنین در خبر دیگری صرافی بزرگ کوین بیس (Coinbase) در آمریکا اعلام کرد که قابلیت خرید و فروش، ارسال و دریافت و همچنین ذخیره سازی ریپل برای کاربران در ایالت نیویورک فعال شده است. مجموعه این خبرها باعث افزایش 30 درصدی قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) شد.

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

جوزف لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم در مصاحبه ای با کوین تلگراف در اوایل هفته اعلام کرد که بلاکچین اتریوم طی 18 الی 24 ماه آینده 1000 برابر مقیاس پذیرتر خواهد شد. لوبین تاکید کرد که توسعه‌ای که چنین افزایش قابل ملاحظه‌‌ای در مقیاس‌پذیری‌ را برای اکوسیستم به ارمغان خواهد آورد، اتریوم ۲ است که سرنیتی (Serenity) نیز نامیده می‌شود. او در این رابطه توضیح داد که این پروژه به 4 فاز تقسیم خواهد شد و 8 گروه در حال حاضر در حال کار جهت توسعه کلاینتهایی برای زنجیره جدید هستند.

ارز دیجیتال ترون (TRX)

دیروز در حاشیه همایش سالانه Consensus در نیویورک، اپرا (Opera)، نخستین مرورگر با قابلیتهای نسل سوم اینترنت، اعلام کرد که به زودی از ترون و همچنین توکن‌های بر بستر بلاکچین ترون پشتیبانی خواهد کرد. کیف پول ارز دیجیتال اپرا پیش از این از اتریوم و توکنهای بر بستر اتریوم پشتیبانی می‌کرد. ترکیب توکنهای بلاک چین ترون با کیف پول ارز دیجیتال اپرا به صدها میلیون کاربر این امکان را می‌دهد که از بازی‌های بر بستر ترون و همچنین نرم‌افزارهای غیر متمرکز پلتفرم ترون، داخل خود مرورگر استفاده کنند. در روزهای گذشته حجم معاملات ترون سقف یک ساله خود را شکسته و به بیش از 1 میلیارد دلار در روز رسیده است.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 26 اردیبهشت 1398

ارز دیجیتال آی او اس توکن (IOST)

در اوایل هفته بنیاد آی او اس توکن از همکاری با دولت سنگاپور به منظور حمایت از استارتاپ های بلاکچینی و همچنین توسعه اکوسیستم  بلاکچین در این کشورخبر داد. این همکاری با سازمان دولتی Enterprise Singapore صورت میگیرد و تلاش خواهد شد که استفاده از قابلیت‌های تکنولوژی بلاکچین در سنگاپور گسترش یابد.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 26 اردیبهشت 1398

ارز دیجیتال کیو ال سی چین (QLC)

فردا 17 می، روز جهانی مخابرات در همایشی که با موضوع “راه اندازی پلتفرمهای مقابله با کلاه برداری و ردگیری پیامهای مخابراتی” برگزار می‌شود، تیم کیو ال سی از محصول جدید خود که یک پلت فرم بر پایه بلاکچین برای مقابله با کلاه برداری در ردگیری پیام های مخابراتی است، رونمایی خواهد کرد. گفته شده که این پلتفرم جدید کاملا آماده شده و بلافاصله پس از رونمایی امکان استفاده تجاری برای آن وجود خواهد داشت.

اخبار و رویدادهای مهم آلت کوین ها (Altcoins) در تاریخ 26 اردیبهشت 1398

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

نظرات کاربران
  • خیلی ممنون بابت پشتیبانی از خبرهای ارز دیجیتال