قابلیت جدید سیگنال برای احراز هویت افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم

قابلیت جدید سیگنال برای احراز هویت افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم
خلاصه اخبار

اپلیکیشن سیگنال به عنوان اولین اپلیکیشن امکان احراز هویت غیرحضوری را برای ایرانیان عزیز فراهم آورد تا علاوه بر ساده‌تر شدن فرآیند احراز هویت متقاضیان وقت خود را در صفوف احراز هویت حضوری تلف نکنند.

با توجه به بازدهی خوب بازار بورس در سال‌های اخیر افراد زیادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بازار شدند. همان طور که می‌دانید اولین گام برای ورود به بورس ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام است. اپلیکیشن سیگنال به عنوان اولین اپلیکیشن امکان احراز هویت غیرحضوری را برای ایرانیان عزیز فراهم آورد تا علاوه بر ساده‌تر شدن فرآیند احراز هویت متقاضیان وقت خود را در صفوف احراز هویت حضوری تلف نکنند. پس از رونمایی از این سامانه تا به امروز افراد زیادی در سجام احراز هویت شدند. خبر خوب اینکه در نسخه جدید اپلیکیشن سیگنال قابلیتی اضافه شده که افراد ناتوان در تکلم و افرادی که سواد خواندن ندارند هم می‌توانند با استفاده از سیگنال احراز هویت خود را در سامانه سجام انجام دهند و اولین گام برای ورود به بورس را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ویدئو آموزش احراز هویت با قابلیت جدید

متقاضیان محترم سیگنال لطفا توجه فرمایید:

در صورتی که بنا به هر دلیلی بعد از پرداخت وجه، موفق به تکمیل احراز هویت غیرحضوری با اپ سیگنال نشده‌اید، ابتدا حتما آخرین نسخه اپ سیگنال (2.6.0) را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود و نصب نموده سپس بدون نیاز به پرداخت مجدد وجه با گوشی خود یا گوشی فردی دیگر مراحل احراز هویت را از ابتدا انجام دهید تا مشکل شما برطرف شود.

لازم به ذکر است برای افراد زیر 18 سال و افرادی که کارت ملی هوشمند ندارند، در حال حاضر امکان استفاده از این سامانه میسر نیست.

سایر سوالات و ابهامات شما پیرامون احراز هویت غیرحضوری در این لینک پاسخ داده شده است.

افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم برای احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال باید چکار کنند؟

لازم به ذکر است، برای استفاده از این قابلیت جدید، باید حتما نسخه 2.6.0 اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار، گوگل پلی یا مای کت دانلود و نصب نمایید.

یکی از مراحل احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال در نسخه‌های قبلی ضبط ویدئو و خواندن متنی بود که به متقاضی نمایش داده می‌شد، اما سوالی که در این مرحله برای برخی از افراد پیش می‌آمد این بود که ” پس تکلیف افرادی که توانایی تکلم ندارند و افرادی که نمی‌توانند متن را بخوانند چیست؟

در نسخه جدید اپلیکیشن سیگنال در مرحله ضبط فیلم قابلیت جدیدی اضافه شده که علاوه بر خواندن متن افراد می‌توانند به زبان اشاره و با استفاده از حرکات دست این مرحله را پشت سر بگذارند. بنابراین در نسخه جدید افراد دو انتخاب برای ضبط فیلم دارند، “خواندن یک عبارت مشخص شده” یا “اجرای حرکت با اشاره” (عکس زیر)

افراد بی‌سواد و ناتوان در تکلم برای احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال باید چکار کنند؟

اگر متقاضی این حالت را برای ضبط فیلم انتخاب کند، 3 تصویر مختلف به او نمایش داده می‌شود که مخاطب باید با دست راست حرکات را مطابق با عکس نمایش داده شده انجام دهد. (عکس زیر)

احراز هویت غیرحضوری سجام با اپ سیگنال

استفاده از این قابلیت علاوه بر افرادی که توانایی تکلم ندارند و افراد بی‌سواد، برای تمامی افراد امکان پذیر است. با این حال برای تکمیل فرآیند و موفقیت آمیز بودن احراز هویت، کسانی که قصد استفاده از این قابلیت را دارند باید شرایط زیر را در نظر بگیرند.

شرایط احراز هویت غیرحضوری اپلیکیشن سیگنال با استفاده از زبان اشاره به شرح زیر است:

  • حرکات حتما باید با دست راست انجام شود.
  • علاوه بر دست، صورت متقاضی هم حتما باید در کادر فیلم باشد.
  • بین هر حرکت دست باید حداقل 2 ثانیه مکث شود.
  • فاصله شخص با دوربین رعایت شود. (فاصله‌ای که هم صورت و هم دست متقاضی در کادر دوربین قابل رویت باشد.)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.