اجرای ۶۵۸ طرح اشتغال زایی مددجویان کردستان با تسهیلات بانک ملی

اجرای ۶۵۸ طرح اشتغال زایی مددجویان کردستان با تسهیلات بانک ملی

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا،

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه تعهد بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته 28 میلیارد و 300 میلیون بوده که این بانک بیش از تعهد خود و مبلغ 29 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت کرده است، اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ تسهیلات 658 طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است.

در ادامه این نشست علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز با بیان این که از افتخارات نظام بانکی ملی در کشور در کنار حمایت از تولید، پشتیبانی و حمایت از هموطنان نیازمند است، گفت: پرداخت سریع تسهیلات در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیز از اقدامات مهم بانک ملی ایران است.

در پایان جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اهدای لوح از خدمات بانک ملی استان در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد قدردانی کرد. شیخی زاده همچنین از تعدادی از شعب موثر در این بخش با اهدای لوح تقدیر کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.