اتریوم به ۲۲۰۰ دلار رسید! دلایل این رشد قیمت چه بود؟

اتریوم به ۲۲۰۰ دلار رسید! دلایل این رشد قیمت چه بود؟

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

بزرگ‌ترین آلتکوین بازار صبح امروز توانست رکورد قبلی خود را جابجا کند و قیمت 2200 دلار را به عنوان ATH جدید ثبت کند. دلایل رشد قیمت اتریوم در به این صورت هستند. در زمان نگارش این خبر قیمت ارز دیجیتال ETH برابر 2160 دلار است.

دلایل رشد قیمت اتریوم تا سقف جدید قیمت

ارزش کل قفل شده در قراردادهای اتریوم رکورد زد

شرکت تحلیل آماری گلس‌نود اعلام کرد که ارزش کل قفل شده (TVL) ارز ETH در قرارداد اتریوم 2.0 به سقف جدیدی دست یافته است و در حال حاضر شامل 8،049،974،417.34 رمز ارز اتر است. رکورد قبلی 4 روز قبل به مقدار 7.922 میلیارد ETH ثبت شده بود.

ETH قفل شده در قرارداد اتریوم 2.0

در دوم آپریل زمانیکه قیمت اتریوم به رکورد 2152 دست یافت، ارزش کل قفل شده در این قرارداد به سقف 7.658 اتر رسیده بود.

موجودی اتریوم در صرافی‌ها 19٪ کاهش پیدا کرد

بر اساس گزارش شرکت تحلیل داده سن‌تیمنت، موجودی دومین رمز ارز بازار در صرافی‌ها از ماه دسامبر (آذر 99) به میزان 19٪ کاهش پیدا کرده است.

کاربران اتریوم را در کیف‌پول‌های سرد نگهداری می‌کردند و یا آن را در پروتکل‌های دیفای قفل می‌کردند. در این گزارش آمده است که کاهش موجودی در صرافی‌ها نشانه‌ی خوبی است زیرا از فروش کلی آن جلوگیری می‌شود.

کالین وو محقق بلاکچین در پاسخ به توییت شرکت سن‌تیمنت عنوان کرد چرخش اتریوم نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

تاثیر عوامل بنیادی در رشد قیمت اتریوم

آنتونی اسکاراموچی بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت اسکای‌بریج کپیتال در مصاحبه با شبکه CNBC عنوان کرد اتریوم از لحاظ بنیادی و فاندمنتال زیرساخت‌های خوبی دارد.

او با اشاره به اینکه این شبکه امکانات لازم برای حوزه دیفای و حوزه توکن‌های غیر قابل تعویض NFT را فراهم کرده است معتقد است بازار ارز دیجیتال ETH همین حالا هم به اندازه کافی بزرگ است و در آینده نیز رشد خواهد داشت.

با این حال شرکت اسکای بریج کپیتال تا کنون تنها روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. البته اسکاراموچی به این نکته اشاره کرد که شرکت آنها ممکن است در آینده یک صندوق اتریوم راه‌اندازی کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.