سرویس وب آمازون (AWS) از ابزار مدیریت بلاک چین خود رونمایی کرد

سرویس وب آمازون (AWS) از ابزار مدیریت بلاک چین خود رونمایی کرد
خلاصه اخبار

سرویس وب آمازون به تازگی ابزار مدیریت بلاک چین خود را برای سازمان ها و کسب و کارهای نوین راه اندازی نموده است.

براساس اعلامیه منتشرشده در تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) سرویس وب آمازون، پلتفرمی با فضای رایانش ابری که زیرنظر غول دنیای خرده فروشی فعالیت می کند، ابزار مدیریت بلاک چین خود با عنوان (Amazon Managed Blockchain (AMB را طراحی نموده و این سیستم در حال حاضر قابل دسترسی و بهره برداری است.

ظاهرا این محصول به کاربران اجازه می دهد که شبکه ی بلاک چین سازمان خودشان را راه اندازی کنند و از ساختار متن باز اتریوم (Ethereum) و هایپرلجر (Hyperledger) نیز بهره ببرند. آمازون همچنین اذعان نمود که این سیستم می تواند از هزاران تا میلیون ها تراکنش را پشتیبانی کند.

آمازون همچنین بیان کرد سرویس (BaaS (blockchain-as-a-service به این دلیل که نیاز به سخت افزار اولیه، نصب نرم افزار، مدیریت کنترل دسترسی و تنظیمات پیکربندی شبکه را حذف می کند، به کسب و کارها این امکان را می دهد که شبکه های خود را سریع تر و با هزینه کمتری توسعه دهند.

راهول پتک – مدیر عامل سرویس بلاک چین آمازون – بیان نمود:

” سیستم سازمان یافته بلاک چین آمازون در زمینه تامین گره ها، راه اندازی شبکه، مدیریت اسناد و امنیت و مقیاس بندی شبکه به کاربران کمک می کند.”

طبق اعلامیه سرویس وب آمازون، شرکت هایی که سرویس بلاک چین را برای کسب وکار خود به کار گرفته اند شامل غول آمریکایی ارتباطات ای تی اند تی (AT&T)، شرکت جهانی نستله (Nestlé) که در صنایع غذایی فعالیت می کند و بورس سنگاپور (SGX) می شوند.

منبع: cointelegraph.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.