آیفکس سبزپوش شد

آیفکس سبزپوش شد

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات آخرین روز هفته فرابورس ایران، بیش از یک میلیارد و 707 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 47 هزار و 389 میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پلیمر آریا ساسول با 71 واحد، بیمه پاسارگاد با 67 واحد، شرکت فرابورس ایران با 50 واحد، شرکت پتروشیمی مارون با 47 واحد و شرکت پتروشیمی تندگویان با 14 واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند.

در مقابل شرکت سنگ آهن گهر زمین با 24 واحد، شرکت پالایش نفت شیراز با 9 واحد، شرکت تولید نیروی برق دماوند با 7 واحد، شرکت صنعتی مینو با 5 واحد و شرکت فولاد هرمزگان جنوب با 4 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین، شرکت‌ فرابورس ایران با 32.5 درصد، شرکت پلیمر آریا ساسول با 4.73 درصد، شرکت سیمان ساوه با 4.72 درصد، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با 4.56 درصد و شرکت ریل سیر کوثر با 4.49 درصد بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

از سوی دیگر، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با 4.99 درصد، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با 4.96 درصد، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با 4.95 درصد، شرکت‌ سرمایه گذاری مسکن شمالغرب با 4.92 درصد و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با 4.86 درصد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.