آیا قیمت بیت کوین بالاتر از ۱۸۰۰۰ دلار می‌رود؟ معامله‌گران تردید دارند!

آیا قیمت بیت کوین بالاتر از ۱۸۰۰۰ دلار می‌رود؟ معامله‌گران تردید دارند!

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

قیمت بیت کوین امروز به بالای 18000 دلار رسید و بیشترین قیمتی که در صرافی بایننس تجربه کرد، 18209 دلار بود. با این حال، تریدرها درباره صعود رمز ارز برتر تردید دارند.

بیتکوین اکنون در قیمت 18200 دلار، با یک مقاومت روبروست، که همچنین روی خط 10 روزه میانگین متحرک در تایم فریم روزانه نیز هست. همانطور که کوین تلگراف دیروز گزارش داد، برخی تریدرها هنوز پیش بینی می‌کنند که بیت کوین به زودی یک ریزش دیگر را، قبل از این که به صعود خود ادامه دهد، تجربه خواهد کرد.

تردید در قیمت بیت کوین

تردید در قیمت بیت کوین

یک تریدر با نام مستعار Crypto Capo پیش بینی کرده بود که بیتکوین یک روند صعودی به قیمت 18000 دلار خواهد داشت و سپس به حدود 16000 دلار ریزش خواهد داشت.

در 27 نوامبر، زمانی که Bitcoin همچنان در محدوده 16700 دلار نوسان می‌کرد، این تریدر گفت که برای فروش در 18000 دلار آماده است.

Crypto Capo اضافه کرد که او اکنون برای قیمت 18100 دلار آماده است و برای معکوس شدن قیمت در آن نقطه برنامه دارد. این تریدر گفته که در کوتاه مدت، در صورت مشاهده اولین تاییدیه برای اصلاح قیمت، بیت کوین تا 17400 دلار ریزش خواهد داشت. او گفت:

در حال ایجاد یک پوزیشن Hedge (یک یا چند موقعیت معاملاتی) هستم. من نمی‌خواهم برخی آلتکوین‌ها را بفروشم؛ چون نقطه ورود خیلی خوبی بود؛ بنابراین Hedge در اینجا آپشن بهتری است.

در صورتی که BTC تا کمتر از 17400 دلار ریزش کند، در نهایت به 16800 دلار می‌رسد. این تریدر گفته که پس از این قیمت، ریزش تا منطقه 14000 محتمل می‌شود.

اما اگر این کوین برتر به بالای 18400 دلار صعود کند و در حدود 18200 دلار خود را تثبیت کند، این ساختار نزولی را بی اعتبار می‌کند. Crypto Capo همچنین خاطرنشان کرده که تثبیت قیمتی در بالای 19000 دلار، روند نزولی را کاملا بی اعتبار خواهد کرد.

تردید در قیمت بیت کوین

یک تریدر دیگر با نام مستعار Loma، که ساختار صعودی بیتکوین را در قیمت 17500 دلار مطرح کرده بود، گفته که اندازه پوزیشن خرید خود را به اندازه 50 درصد کاهش داده است.

این تریدر تاکید کرده که Bitcoin به مقاومت خود نزدیک می‌شود و کندل‌ استیک‌های هفتگی و ماهانه آن در حال بسته شدن است. با در نظر گرفتن این که محدوده 18200-18400 دلار یک منطقه مقاومت است، Loma گفته است:

اندازه پوزیشن خرید خود را در قیمت 18080 دلار نصف کردم؛ به نظر نمی‌رسد که مقاومتی که با بسته شدن کندل ماهیانه و هفتگی به وجود می‌آید، در معرض دید باشد. بسیاری از فرصت‌های خرید با شکست قیمت 18400 به وجود می‌آیند و اگر این قیمت شکسته نشود، فرصت‌های فروش ایجاد می‌شود.

یک تحلیلگر تکنیکال به نام CryptoBirb گفته که بیتکوین عموما با دو نوع اصلاح روبرو می‌شود؛ 15 درصد و 30 درصد.

این تحلیلگر گفته که انتظار پولبک به قیمت 14000 دلار را دارد، اما همچنین یادآوری کرده که این اتفاق تضمین شده نیست. او به اندیکاتورهای تکنیکال مختلف اشاره کرده است؛ مثلا BTC در منطقه فروش بیش از حد در اولین باری که این صعود شروع شد، قرار دارد. او نوشت:

دو نوع اصلاح اصلی برای بیتکوین وجود دارد: 15 درصد و 30 درصد، که انتظار دارم تا حدود 14000 دلار باشد. من معتقدم که از زمان شروع این روند صعودی، این اولین بازگشت اصلی به این قیمت و اولین فروش بیش از حد در شتاب روند صعودی خواهد بود، که سیگنالی بسیار قوی است.

سناریوی صعودی برای بیت کوین، همچنان نیازمند اصلاح شدن در قیمت 18400 دلار و تثبیت قیمت در بالای این قیمت است، تا بتواند سطوح جدید حمایت را تایید کند.

تریدر محبوب FilbFilb گفته که او اکنون پوزیشن‌های خود را نقد کرده؛ زیرا بازار مردد است و او دارد ریسک خود را مدیریت می‌کند. این تریدر در روز یکشنبه در مقاله هفتگی خود نوشته:

در صورت ریزش به کمتر از 15000 دلار و تبدیل شدن حمایت قبلی به مقاومت، ممکن است باعث فرصت فروش شود.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>