آیا زمان عرضه اولیه ” فروی ” فرا رسیده است؟

آیا زمان عرضه اولیه ” فروی ” فرا رسیده است؟
خلاصه اخبار

این نماد در 13 آبان ماه 1398 به عنوان دویست و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نماد های فرابورس درج شد.

این نماد در 13 آبان ماه 1398 به عنوان دویست و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نماد های فرابورس درج شد.

در گزارش قبلی به معرفی اجمالی شرکت و ترکیب سهامداران آن پرداختیم، حال با قوت گرفتن شایعات مبنی بر عرضه شدن سهام بعد از گزارش 9 ماهه اطلاعات بیشتری از این شرکت ارائه می گردد.

محصولات تولیدی این شرکت “شمش روی و کنسانتره (سرب)” عمدتا بازار مصرف در خارج از کشور دارد و قیمت گذاری آن از طریق بورس فلزات لندن LME صورت می گیرد.

افزایش نرخ حامل های انرژی، تغییرات نرخ جهانی سرب و روی و نیز نوسانات شدید نرخ تبدیل ارز می تواند بر قیمت نهایی محصول اثر مستقیم داشته باشد.

تامین مواد اولیه از طریق معادن شرکت باما، سهام دار عمده، و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی زنجان و سایر معادن و همچنین تولید اکسید روی توسط کوره های ولز انجام می شود. از جمله ریسک هایی که می تواند روی تولید این شرکت اثر بگذارد می توان به کمبود مواد معدنی، پایین بودن عیار شمش تولیدی، مسائل زیست محیطی ، کمبود آب و همچنین مشکلات انتقال ارز به کشور و وضع تحریم های جدید بین المللی که تاثیر مستقیم بر میزان درامد و فروش شرکت دارد، اشاره کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • این عرضه اگه 10 درصد شرکت با شه 60 میلیون سهام قراره عرضه بشه

  • سلام این شرکت که عرضه میشه اگه بشه نقدینگی سنگینی میخواد

  • سلام اگه این عرضه بشه هر کد 2 میلیون باشه تا چقدر میتونه رشد کنه

    • سلام، مشخص نیست. اما چون قیمت سهام عرضه اولیه از ارزش ذاتی همیشه پایین تر اعلام میشه اکثرا سودده خواهد بود.

  • سلام، امکان داره این عرضه تا اواخر دی ماه عرضه بشه؟…2 ماهه که عرضه نبوده!!

    • سلام، شایعاتی هست مبنی بر اینکه بعد از ارائه گزارش 9 ماهه شرکت، عرضه اولیه انجام بشه. زمان دقیقی تعیین نشده اما هفته دوم تا سوم دی ماه احتمال عرضه این سهام هست.