آیا روند صعودی بورس پایدار است؟

آیا روند صعودی بورس پایدار است؟

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل تحت تاثیر معاملات مثبت بیش از 1/5 درصد رشد کرد، اما بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش رادیو سهام، حجم معاملات امروز بازار سرمایه بالا بود و شاخص کل با وجود فشار عرضه در برخی نمادها مانند شستا و فارس روندی صعودی پیدا کرد، اما آیا روند صعودی بازار سهام فردا هم ادامه دارد؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: به نظر شاخص کل در بازار فردا هم مثبت باشد و مانند امروز با حجم بالایی از معاملات روبرو باشیم.

این کارشناس در رابطه با دلیل عرضه در بورس و ادامه‌دار بودن روند صعودی گفت: خیلی از افراد قصد نوسان‌گیری داشتند و دنبال جابجایی سهم‌های خود بودند و عرضه در بازار سهام زیاد شد اما بازار در 3 ماه قبل به قدری افت کرده که توان افت بیشتر را ندارد. اکثر نمادها هم سیگنال‌های تکنیکال برگشتیی دارند و به نظرم روند صعودی ادامه‌دار است.

همچنین عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: چون یکشنبه‌ها بازارهای جهانی تعطیل است و همچنین فشار عرضه زیاد است به نظر می‌رسد روند بورس فردا کمی نزولی باشد اما این روند پایدار نیست و دوباره روند صعودی بازمی‌گردد.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”stock”} /–>