آوالانچ به زودی میزبان بازار NFTهای Artrcrypted خواهد بود

آوالانچ به زودی میزبان بازار NFTهای Artrcrypted خواهد بود
خلاصه اخبار

اکوسیستم برنامه های کاربردی غیرمتمرکز آوالانچ (AVAX) به نقطه عطف جدیدی رسیده است چرا که…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

اکوسیستم برنامه های کاربردی غیرمتمرکز آوالانچ (AVAX) به نقطه عطف جدیدی رسیده است چرا که پلتفرم کلکسیونی دیجیتال Artcrypted آن را به عنوان مبنای تکنیکال خود انتخاب کرده است.

طبق اعلام رسمی بازار NFT های Artrcrypted، قرار است این بازار ژوئن 2022 (خرداد و تیر) فعالیت خود را بر روی بلاک چین آوالانچ (AVAX) آغاز کند. پس از راه‌اندازی، پلتفرم Artrcrypted بر انتشار مفاهیم هنری «بی‌نظیر» و منحصر به فردی متمرکز خواهد شد که قبلاً نه به صورت فیزیکی و نه دیجیتالی رونمایی نشده بودند.

تیم Artcrypted اعلام کرده است که تصمیم برای همکاری با بلاک چین آوالانچ به دلیل طراحی تکنیکال پیشرفته و کارآمد این شبکه در کنار منابع عالی آن گرفته شده است. این ویژگی ها می توانند موانع قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری را از میان بردارند

همانطور که قبلاً نیز گفتیم، آوالانچ (AVAX) زیرشبکه های (Subnets) خود را به عنوان یک راه حل مقیاس پذیری بهینه در مقایسه با جریان اصلی L2 اتریوم معرفی می کند.

به این ترتیب، Artrcrypted می‌تواند با ارائه بستری با کارمزدهای کمتر، به مشتریان و علاقه‌مندان خود اجازه دهد به جای جمع‌آوری سرمایه، روی خلق آثار هنری خود تمرکز کنند. گفتنی است که Artrcrypted در استراتژی توسعه کسب و کار خود، هنرمندان آمریکای لاتین را در اولویت قرار می دهد. این موضوع برای بازار NFT مبتنی بر Rootstock کلرناوال نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today