آمازون هنوز برای استفاده از بیت کوین به جمع‌بندی نرسیده است

آمازون هنوز برای استفاده از بیت کوین به جمع‌بندی نرسیده است

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

آمازون شایعه پذیرش بیت کوین را تکذیب کرد

در حالی که تنها چند روز از زمان انتشار شایعه بحث بر‌انگیز تلاش آمازون (Amazon) برای استفاده از بیت کوین به عنوان ابزار پرداخت در این فروشگاه آنلاین سپری شده، سخنگوی این شرکت ادعا استفاده از بیت کوین در فروشگاه اینترنتی آمازون را تکذیب کرده و اظهار داشت که آمازون برنامه‌ای برای استفاده از بیت کوین ندارد.

بر اساس گزارش کوینیت، همزمان با انتشار «آگهی استخدام مدیر تیم پرداخت‌های مرتبط با ارز دیجیتال و محصولات بلاک‌چینی» آمازون، شایعاتی نیز پیرامون تلاش این شرکت برای استفاده از بیت کوین به عنوان ابزار پرداخت منتشر شده بود. آمازون در گذشته نیز آگهی استخدامی را برای چند موقعیت شغلی مرتبط با سیستم‌های اقتصادی غیرمتمرکز (DeFi) و بلاکچین در این شرکت منتشر کرده بود.

بر اساس گزارش روییترز (Reuters)، سخنگوی آمازون اعلام کرده که این شرکت به حوزه رمزارزها علاقه‌مند است اما هنوز برنامه خاصی برای استفاده از دارایی‌های دیجیتالی به عنوان ابزار پرداخت در این شرکت ندارد:

با وجود اشتیاق آمازون به این حوزه (حوزه ارزهای دیجیتالی)، گمانه‌زنی پیرامون برنامه‌ریزی آمازون برای استفاده از رمزارزها واقعیت ندارد. سخنگوی آمازون

آمازون در حال ارزیابی رمزارزهاست

سخنگوی آمازون با وجود رد شایعات منتشر شده، تحقیق بر روی رمزارزها در این شرکت را انکار نکرده است. وی افزود: «ما در حال بررسی استفاده از ارزهای دیجیتالی در فرآیند خرید مشتریانمان هستیم.»

آمازون در روز سه‌شنبه آگهی استخدام مدیر تیم پرداخت‌های مرتبط با ارز دیجیتال و محصولات بلاک‌چینی» را منتشر کرد. اینسایدر (Insider) ادعا کرده بود که آمازون در حال آماه‌سازی خود برای پشتیبانی از بیت کوین به عنوان ابزار پرداخت است.

کولین وو (Colin Wu)؛ خبرگزار چینی حوزه رمزارزها شایعه پذیرش بیت کوین در فروشگاه آمازون را دلیل اصلی جهش قیمت بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها در روزهای گذشته ارزیابی کرده است. با وجود تکذیب شایعه پذیرش بیت کوین در آمازون همچنان قیمت بزرگترین رمزارز بازار در محدوده 40 هزار دلاری باقی مانده است.

نظر شما نسبت به تکذیب شایعه پذیرش بیت کوین در شرکت آمازون و اظهارات اخیر سخنگوی این شرکت چیست؟ آیا بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان سرانجام بیت کوین را به عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار خواهد داد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.