آمادگی ۱۸۰ شرکت خارجی برای خرید از «جم»

آمادگی ۱۸۰ شرکت خارجی برای خرید از «جم»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، رئیس بهره‌برداری پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم از آمادگی ۱۸۰مصرف‌کننده برای خرید محصول‌های این شرکت خبر داد.  علی سلیم‌زاده اعلام کرد: اعلام آمادگی خرید ۱۸۰ مصرف‌کننده مواد پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی در روزهای اولیه نمایشگاه K۲۰۱۹ در شهردوسلدورف آلمان دستاورد خوبی برای معرفی و مزیت‌های […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، رئیس بهره‌برداری پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم از آمادگی ۱۸۰مصرف‌کننده برای خرید محصول‌های این شرکت خبر داد.

 علی سلیم‌زاده اعلام کرد: اعلام آمادگی خرید ۱۸۰ مصرف‌کننده مواد پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی در روزهای اولیه نمایشگاه K۲۰۱۹ در شهردوسلدورف آلمان دستاورد خوبی برای معرفی و مزیت‌های محصولات شرکت پتروشیمی جم به‌شمار می‌رود.

وی یادآورشد: پتروشیمی جم با حضور مستمر در K۲۰۱۹ می‌تواند توانمندی‌ها، دانش و تولیدات خود را در معرض نمایش جهان قرار دهد همچنین خواسته‌های مشتریان و نیاز آنها را نیز شناسایی کند. سلیم‌زاده از دلایل حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه دوسلدورف را شناخت نیاز دنیا، شناسایی محصولات برتر و اولویت‌بندی بر اساس چنین فاکتورهایی اعلام کرد.

مدیر واحد پژوهش و توسعه پتروشیمی جم نیز گفت: برنامه‌ریزی برای حضور مستمر در بازار جهانی از اهداف اصلی این شرکت در توسعه صادرات محصولات پتروشیمی است. رضا راشدی افزود: این شرکت هر ساله حدود یک میلیون تن پلی‌الفین تولید و روانه بازار می‌کند. راشدی اضافه کرد: صنایع پایین‌دستی داخلی به‌عنوان یکی از متقاضیان این محصول، ظرفیت مصرف این حجم از تولید را ندارند، بنابراین حضور مشتریان خارجی به‌عنوان مصرف‌کنندگان عمده محصول اهمیت پیدا می‌کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها