آمادگی بانک ایران زمین برای کمک به بخش تولید و تجارت

آمادگی بانک ایران زمین برای کمک به بخش تولید و تجارت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، برای حمایت از تولید‌کنندگان داخلی مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران‌زمین با مدیران ارشد شرکت‌های بازرگانی کیمیا تجارت و نمایندگی ایران خودرو دیدار کردند. این دیدارها که با هدف خدمت‌رسانی بهتر و گسترش تعاملات همه‌جانبه صورت گرفت، محمدرضا سبزواری مدیر […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، برای حمایت از تولید‌کنندگان داخلی مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران‌زمین با مدیران ارشد شرکت‌های بازرگانی کیمیا تجارت و نمایندگی ایران خودرو دیدار کردند. این دیدارها که با هدف خدمت‌رسانی بهتر و گسترش تعاملات همه‌جانبه صورت گرفت، محمدرضا سبزواری مدیر استان با اشاره به سختی‌های کاری در شرکت‌های بازرگانی به‌عنوان تکمیل‌کننده زنجیره مصرف در بخش صنعت و تولید به اهمیت روابط فی مابین بانک‌ها با این شرکت‌ها در چارچوب تعامل سازنده اشاره و رفع حجم زیادی از مشکلات و موانع موجود در استان را در گرو همکاری موثر بین دستگاه‌های مختلف دانست. سبزواری ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت که با تلاش شبانه‌روزی خود شعار رونق تولید را زنده نگه داشته‌اند، آمادگی مجموعه بانک ایران زمین را جهت هر گونه همکاری و مساعدت اعلام کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها