آغاز فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی / اختلاف قیمت با بازار

خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز، به گزارش تجارت‌نیوز، ثبت‌نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره و دیگنیتی پرایم، روز دوشنبه 17 آبان 1400 به صورت اینترنتی برگزار می شود. در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور برای فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، مشتریان می‌توانند از رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز […]

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز،

به گزارش تجارت‌نیوز، ثبت‌نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره و دیگنیتی پرایم، روز دوشنبه 17 آبان 1400 به صورت اینترنتی برگزار می شود.

در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور برای فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، مشتریان می‌توانند از رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی خودروی خود را انتخاب کنند.

فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی ( 5نفره و 7 نفره ) بهمن موتور، ساعت 10 صبح دوشنبه مورخ 17 آبان آغاز و تا ساعت 16 همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

جدول فروش به شرح زیر است:

بهمن موتور

لینک و شرایط ثبت‌نام

فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت نسبت به خرید اقدام کنند.

گفتنی است در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، امکان ثبت‌نام یک خودرو و تنها برای افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه معتبر هستند مجاز است (عصر ایران).

در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم 795 میلیون تومان تعیین شده است.

این خودرو، در بازار یک میلیارد و 100 میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین در این طرح، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره)، 735 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در بازار بین 931 تا 979 میلیون تومان معامله می‌شود.

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ 2 (7 نفره) 747 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و 20 هزار تومان قیمت دارد.

این ارقام، گویای اختلاق زیاد بین قیمت فروش محصولات در طرح فروش نقدی بهمن موتور و نرخ آنها در بازار است.