آخرین خبر از پذیرش متقاضیان نهضت ملی مسکن

آخرین خبر از پذیرش متقاضیان نهضت ملی مسکن
خلاصه اخبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: از یک میلیون و ۲۰۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید حدود ۷۰۰هزار نفر حائز سه شرط اولیه بودند.

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت نیوز

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: از یک میلیون و 200 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید حدود 700هزار نفر حائز سه شرط اولیه تاهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و عدم مالکیت خصوصی بودند.

صداوسیما نوشت، جعفری خاطر نشان کرد: در بررسی شرط چهارم که شامل احراز هویت افراد و سابقه سکونت بودند حدود 330 هزار نفر پالایش نهایی و به صورت قطعی پذیرش شدند.

جعفری ادامه داد: از حدود 340 هزار متقاضی موثر طرح نهضت ملی مسکن که حائز شرایط بودند افرادی که در بانک برای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند زیر 20 هزار نفر است. در بسیاری از شهر‌ها متقاضیان اعلام می‌کنند که توان تامین آورده اولیه 40 میلیون تومانی را ندارند؛ بنابراین ضرورت دارد تادر خصوص آورده متقاضیان راهکار‌هایی اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز در کشور برای احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی ضرورت و ظرفیت وجود دارد از آغازعملیات اجرایی 100 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در ماه گذشته خبر داد و گفت: یکی از معضلاتی که هم اکنون در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد این است که در مناطقی که متقاضیان مسکن فراوان است زمین کم است و بالعکس که باید برای رفع این مشکل اقدام شود.

جعفری سیاست امروز دولت را توسعه جمعیت عنوان و تصریح کرد: بر اساس دستور رییس جمهوری کسانی که از سیاست دولت در خصوص افزایش جمعیت تبعیت نکنند از بدنه دولت کنار گذاشته می‌شوند.

برچسب‌ها