آخرین اخبار در رابطه با عرضه اولیه سهام ذوب روی اصفهان

آخرین اخبار در رابطه با عرضه اولیه سهام ذوب روی اصفهان
خلاصه اخبار

پس از ارائه اطلاعات مالی شرکت ذوب روی اصفهان روی سامانه کدال و تکمیل فرایندهای لازم جهت عرضه اولیه، سهام آن از طریق ثبت سفارش به عموم سرمایه گذاران عرضه خواهد شد.

به گزارش سیگنال و به نقل از فرابورس، افسانه عروجی، معاون بازار فرابورس، در مورد عرضه سهام شرکت ذوب روی اصفهان اظهار داشت:

طی هماهنگی ارکان درگیر عرضه اولیه سهام شامل شرکت ذوب و روی اصفهان، سهامدار عمده این شرکت، سازمان بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران، پس از ارائه اطلاعات مالی شرکت روی سامانه کدال و تکمیل فرایندهای لازم جهت عرضه اولیه، سهام آن از طریق ثبت سفارش به عموم سرمایه گذاران عرضه خواهد شد.

وی در ادامه نیز گفت:

تلاش تمامی دست اندرکاران عرضه اولیه سهام شرکت ذوب و روی اصفهان بر این است که این اتفاق در اسرع وقت صورت پذیرد.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • به نظر من یه چنین اپلیکیشنی لازم بود و بسیار کامل .موفق باشی بزودی جزء ۱۰ اپلیکشن موفق و کاربردی خواهید شد. انشالله امکان صدور در صندوقها از این اپلیکشن هم فراهم بشه.

  • لطفا در مورد ثبت سفارش عرضه اولیه مطلب بذارید. قبل از اینکه نماد باز بشه… . با تشکر

    • سلام، برای اطلاع از تاریخ دقیق عرضه اولیه ها میتونید در سربرگ سهام قسمت عرضه اولیه کلید مرا از عرضه اولیه ها با خبر کن را فعال کنید تا تمامی عرضه اولیه ها به شما اطلاع رسانی بشه.

  • من اهل تعریف و تمجید نیستم ولی واقعا بی نظیر هستین.

  • اپلیکیشن سینگال عالی هست به تمامی افرادی که در بورس فعالیت دارند توصیه میشود حتماحتما سیگنال رو در گوشی خود نصب کنند باتشکر از ارائه دهنده گان این اپلیکیشن

  • واقعا عالیه میتونی با این اپلیکشن کلیه بازار در دست بگیرید درور د بر سازندگان این اپلیشن