۹۵ درصد حساب‌های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند

۹۵ درصد حساب‌های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند
خلاصه اخبار

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا، به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل امده در این خصوص، بانک ها از ارایه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع […]

به گزارش سیگنال به نقل از ایبنا، به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل امده در این خصوص، بانک ها از ارایه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شده اند.
نظام بانکی در چند سال اخیر به واسطه تکالیف و الزاماتی ابلاغی از سوی مراجع قانونی، نظارتی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به پاکسازی و اصلاح اطلاعات حساب های مشتریان حقیقی و حقوقی ملزم شده است و بانک ملی ایران نیز خود را به این الزامات پایبند می داند.
سامانه هایی مانند ساتنا، پایا، چکاوک و ابزار کارت به کارت که اکنون در بانک‌ها فعالند و نیز خدمات جدیدی که در اینده عرضه خواهند شد، صرفاً به مشتریانی ارایه می شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری انها مشخص و برای هر یک از انها شناسه شهاب از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد.
طی چند سال اخیر برای جلوگیری از هرگونه وقفه در امور مشتریان بانک ملی ایران، اطلاع رسانی جامع و کامل از طریق سایت بانک، شعب، رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک برای تکمیل اطلاعات صاحبان حساب انجام و مکرر برای اصلاح اطلاعات از مشتریان درخواست شده است تا با مدارک و مستندات کافی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات هویتی و سجلی اقدام کنند تا در اخذ سرویس و خدمات با مشکلی مواجه نشوند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها