۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد شد

۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار داد و ستد شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۳۱ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۲۲ میلیارد تومان رسید. در معاملات امروز نمادهای فخاس، خساپا و شپنا به ترتیب با ۱۷۷، ۶۳ […]

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۳۱ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۲۲ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فخاس، خساپا و شپنا به ترتیب با ۱۷۷، ۶۳ و ۴۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فملی و اخابر به ترتیب با ۴۱۹، ۲۰۹ و ۲۰۸ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، شپنا و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و فلزات اساسی جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
به گزارش سنا، کارشناسان بازار سرمایه حرکت کاهشی امروز شاخص بورس تهران را تمایل بازار برای ذخیره سود عنوان کردند. به گفته صاحب نظران بازار سرمایه کشور دوره اصلاح شاخص کوتاه مدت بود و تدپیکس مجددا مسیر رو به رشد خود را ادامه می دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای اوراق بدهی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال دریافت نمایید.