یک قطعه کاربردی در تجهیزات بالابر دکل حفاری بومی‎سازی شد

یک قطعه کاربردی در تجهیزات بالابر دکل حفاری بومی‎سازی شد

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بهنود منصورنژاد، معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت گفت: ساخت Stop Ring که از قطعات Hook & Traveling BLook دستگاه حفاری است در راستای همکاری بین صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به تولید داخلی رسید.

وی افزود: این قطعه به روش فورجینگ و بهینه‌سازی متریال اولیه نسبت به نمونه خارجی آن از سوی گروه مهندسی واحد دانشگاهی اهواز و با نظارت واحد کنترل کیفیت و مهندسی ساخت مدیریت پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران ساخته و پس از آزمون‌های میدانی و دریافت تاییدهای لازم در فهرست قطعات و تجهیزات ساخت داخل ثبت شد.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت اکنون با بیشتر دانشگاه‌های کشور، به‌ویژه دانشگاه‌های صنعتی همکاری مؤثر و مستمر دارد و ساخت شماری از قطعات و تجهیزات کاربردی در دستگاه‌های حفاری و خدمات جانبی فنی و تخصصی در دست ساخت قرار دارد یا به تولید انبوه رسیده است.

منصورنژاد تصریح کرد: همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران با مراکز علمی و پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان و صنعتگران داخلی تاکنون سبب بومی‌سازی 22 هزار قلم کالا شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.