گزارش روزانه بورس کالا (23 بهمن ماه 1398)

گزارش روزانه بورس کالا (23 بهمن ماه 1398)
خلاصه اخبار

در جریان معاملات امروز بورس کالا معامله گران بیش از 694 معامله به ارزش 3 میلیارد تومان گواهی سپرده کالایی را بر پایه دارایی های پسته فندقی، زعفران نگین و پوشال معمول، زیره سبز معامله کردند.

در جریان معاملات امروز بورس کالا معامله گران بیش از 694 معامله به ارزش 3 میلیارد تومان گواهی سپرده کالایی را بر پایه دارایی های پسته فندقی، زعفران نگین و پوشال معمول، زیره سبز معامله کردند. همچنین زعفران نگین طلا سرخ با ارزش معاملات 2.2 میلیارد تومان بیشترین داد و ستد در بازار گواهی سپرده را به خود اختصاص داد.

امروز همزمان با افت قیمت زعفران پوشال در بازار نقد، نرخ پوشال در نمادهای زرین و سحر خیز گواهی سپرده با افزایش 3 و2 درصدی همراه بود. اما در بازار آتی زعفران پوشال، افت قیمت ها همچون بازار نقد زعفران را شاهد بودیم.

در بازار نقد و گواهی سپرده زعفران نگین قیمت ها با افت اندک یا ثابت مانده است ولی در بازار آتی زعفران نگین افت قیمت ها با شدت بیشتری همراه بوده است. قراداد زعفران نگین با تحویل اردیبهشت ماه 99 با ارزش معاملات 25 میلیارد از 46 میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات در این بازار را رقم زد.

در بازار گواهی سپرده و آتی پسته افت قیمت ها نسبت به روز گذشته شاهد بوده ایم.

در بازار آتی زیره همچنین افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته را شاهد بودیم. ولی معاملات گواهی سپرده زیره روند عادی و متعادلی را دنبال می کرد.

گزارش روزانه بورس کالا (23 بهمن ماه 1398)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.