گذر موفق از فصل سرما نیازمند مصرف بهینه انرژی است

گذر موفق از فصل سرما نیازمند مصرف بهینه انرژی است

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در حاشیه بازدید از تاسیسات تقویت فشار گاز هشترود، گفت: کارکنان منطقه 8 عملیات انتقال گاز با انجام تعمیرات و آماده‌سازی تاسیسات، ارتقای کارکرد توربین‌ها، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز، همه تلاش لازم را برای انتقال پایدار گاز انجام می‌دهند تا زمستان امسال نیز با سربلندی سپری شود.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و سرمای هوا در کشور به‌ویژه در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر، برای انتقال مستمر، مطمئن و پایدار گاز طبیعی به همه بخش‌ها و به‌ویژه در بخش خانگی، به همراهی مردم در مصرف بهینه گاز نیاز داریم.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز تاسیسات و مراکز بهره‌برداری این منطقه را بسیار با اهمیت و حساس ارزیابی کرد و گفت: ضرورت دارد مسئولان تاسیسات و مراکز بهره‌برداری با تلاش و تدوین برنامه زمان‌بندی‌شده، وظایف خود را هدفمند پیگیری کنند.

خدایی بر لزوم صرفه‌جویی و رعایت انضباط مالی در سازمان تاکید و اظهار کرد: باید با جدیت برای کاهش هزینه‌های جاری و نهادینه‌سازی مدیریت صحیح مصرف تلاش کنیم با کاهش هزینه‌ها، از هدررفت سرمایه جلوگیری شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.