کوپرمن، جایگزین موقت بولتون

کوپرمن، جایگزین موقت بولتون
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ایسنا، هوگان گیدلی، سخنگوی کاخ سفید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشاور موقت امنیت ملی، چارلی کوپرمن است. او ادامه داد: واقعیت این است که رئیس‌جمهوری آمریکا شب گذشته از جان بولتون خواست استعفا دهد و این استعفا امروز انجام شد. سیاست‌ها و اولویت‌های جان بولتون با […]

به گزارش سیگنال به نقل از ایسنا، هوگان گیدلی، سخنگوی کاخ سفید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشاور موقت امنیت ملی، چارلی کوپرمن است.
او ادامه داد: واقعیت این است که رئیس‌جمهوری آمریکا شب گذشته از جان بولتون خواست استعفا دهد و این استعفا امروز انجام شد. سیاست‌ها و اولویت‌های جان بولتون با ترامپ همخوانی ندارد.
این سخنگو بیان کرد: هر رئیس‌جمهوری حق دارد فردی را در آن سمت قرار دهد که بتواند دستور کار او را اجرا کند. این امر دیگر شدنی نبود و از این رو رئیس‌جمهوری دست به تغییر زد.
سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اختلافات ترامپ و بولتون، تصریح کرد که موضوع فقط بر سر یک مساله نبود بلکه آنها روی بسیاری از مسائل با هم اختلاف نظر داشتند.
شبکه خبری سی‌ان‌ان پش‌تر گزارش داد، ترامپ و بولتون شب گذشته بر سر موضوع مذاکرات با طالبان با یکدیگر اختلاف نظری جدی داشته‌اند.