کسب نمره قبولی صنعت نفت در تحقق سیاست‌های مسئولیت اجتماعی

کسب نمره قبولی صنعت نفت در تحقق سیاست‌های مسئولیت اجتماعی

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان فارس، حسین آرگیو امروز (پنجشنبه، 22 مهر) در نشست شورای اداری شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد، افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام‌هایی قابل توجه از سوی وزارت نفت اجرایی شده است که با تحقق این اقدامات، اعتماد اجتماعی ایجاد و زمینه‌ساز رضایت‌مندی کارکنان شده است.

وی تاکید کرد: میدان‌های منطقه ظرفیتی استثنایی دارند و توسعه این میادین، زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش، رونق تولید و اشتغال‌زایی می‌شود.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: با توسعه میدان‌های گازی، ظرفیت تولید گاز افزایش خواهد یافت و شاهد پایداری گازرسانی در زمستان خواهیم بود.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت در پنجمین سفر استانی خود در حاشیه بازدید از پالایشگاه گازی فراشبند از تخصیص 1150 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت به طرح‌های مسئولیت اجتماعی استان فارس در این سفر خبر داد و گفت: این اعتبار برای پروژه‌های رفاهی، آموزشی، بهداشتی و راهسازی در نظر گرفته شده که 800 میلیارد تومان آن برای احداث جاده‌ها و 250 میلیارد تومان آن نیز برای 249 پروژه رفاهی، آموزشی و فرهنگی از جمله کمک به بیمارستان زینبیه شیراز و مجتمع حوزه فناوری (15 میلیارد تومان) در نظر گرفته شده است که ان‌شاءالله مجتمع حوزه فناوری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در حوزه مسئولیت اجتماعی، اعتقاد ما بر این است که متناسب با توسعه میدان‌ها و ذخایر گازی و نفتی، مردم نیز باید از مواهب طرح‌های صنعتی همجوار خود بهره‌مند شوند بنابراین در این سفر وزارت نفت 1150 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.