کریستیانو رونالدو با صرافی بایننس قراردادی برای عرضه توکن‌های غیرمثلی امضا کرد

کریستیانو رونالدو با صرافی بایننس قراردادی برای عرضه توکن‌های غیرمثلی امضا کرد
خلاصه اخبار

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره جهان فوتبال یک قرارداد مشارکت انحصاری چندساله توکن‌های غیرمثلی (NFT) با صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به امضا رسانده است. هدف از این همکاری، آشنا کردن هواداران فوتبال با اکوسیستم وب ۳ از طریق کمپین‌های جهانی توکن‌های غیرمثلی است. بایننس اعلام کرده است که این توافق جدید شامل ایجاد چند مجموعه توکن‌های غیرمثلی کریستیانو رونالدو است. این توکن‌ها به‌طور انحصاری بر روی پلتفرم توکن‌های غیرمثلی بایننس به فروش می‌رسد و اولین مجموعه آنها نیز در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.به گزارش کوین تلگراف، کریستیانو رونالدو درباره مجموعه NFT خود اظهار داشت که هواداران مطمئناً از آن لذت خواهند برد و افزود: «رابطه من با طرفداران برایم بسیار مهم است. بنابراین، ایده ارائه تجربیات بی‌سابقه و دسترسی از طریق این پلتفرم NFT چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم.»

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره جهان فوتبال یک قرارداد مشارکت انحصاری چندساله توکن‌های غیرمثلی (NFT) با صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به امضا رسانده است. هدف از این همکاری، آشنا کردن هواداران فوتبال با اکوسیستم وب 3 از طریق کمپین‌های جهانی توکن‌های غیرمثلی است. بایننس اعلام کرده است که این توافق جدید شامل ایجاد چند مجموعه توکن‌های غیرمثلی کریستیانو رونالدو است. این توکن‌ها به‌طور انحصاری بر روی پلتفرم توکن‌های غیرمثلی بایننس به فروش می‌رسد و اولین مجموعه آنها نیز در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

به گزارش کوین تلگراف، کریستیانو رونالدو درباره مجموعه NFT خود اظهار داشت که هواداران مطمئناً از آن لذت خواهند برد و افزود: «رابطه من با طرفداران برایم بسیار مهم است. بنابراین، ایده ارائه تجربیات بی‌سابقه و دسترسی از طریق این پلتفرم NFT چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم.»