چاپ ۱۵۰ میلیون دلار تتر؛ ایا باز هم دستکاری قیمت در راه است؟!

چاپ ۱۵۰ میلیون دلار تتر؛ ایا باز هم دستکاری قیمت در راه است؟!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، تتر شرکت استیبل کوین USDT مجددا توکن هایی به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار منتشر کرده است. این اقدام توجه تردیدرهای کریپتو را جلب کرده است و کنجکاو هستند بدانند ایا این استیبل کوین بحث برانگیز می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود یا خیر. سابقه نشان […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

تتر شرکت استیبل کوین USDT مجددا توکن هایی به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار منتشر کرده است. این اقدام توجه تردیدرهای کریپتو را جلب کرده است و کنجکاو هستند بدانند ایا این استیبل کوین بحث برانگیز می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود یا خیر.

سابقه نشان داده است هر بار که تتر توکن USDT چاپ می کند و ان را به صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس ارسال می کند قیمت بیت کوین افزایش می یابد و وانمود می کنند که این توکن برای خرید بیت کوین مورد استفاده قرار گرفته است. رشد و افزایش قیمت باعث بیشتر شدن تقاضا می شود و باعث می شود که قیمت نیز افزایش یابد. از انجایی که بیتفینکس و تتر هر دو متعلق به iFinex می باشند بیتفنکس خیلی وقت است که منکر ان می شود با توکن USDT قیمت بیت کوین را دستکاری می کند.

اگرچه تتر توکن USDT زیادی را چاپ کرده است اما نهنگ ها هنوز هیچ توکنی را به صرافی های کریپتو انتقال نداده اند و وال الارت (Whale Alert) هنوز اطلاعاتی از نقل و انتقالات نهنگ ها منتشر نکرده است.

در حال حاضر بازار روند بهتری روند بهتری دارد اما لایت کوین بهترین عملکرد را در سال ۲۰۱۹ داشته است. بیت کوین بر روی قیمت ۷۹۷۲ دلار معامله می شود. اتریوم قیمت ۲۴۸ دلار و XRP ۰.۳۹ دلار را دارند. اما در این بین لایت کوین ۹ درصد افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر با قیمت ۱۴۰ دلار معامله می شود.

تحلیلگران کریپتو قیمت بیت کوین را ردیابی می کنند در حالی به دنیال این هستند ببینند چه اتفاقی برای التکوین ها نیز می افتد.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.