شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو مهر ماه 1400

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو مهر ماه 1400
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطرح پیش فروش برخی محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه از روز چهارشنبه 14 مهر شروع و تا پایان روز یکشنبه 18 مهر ماه 1400 ادامه خواهد داشت. شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام آن از روز چهارشنبه 14 مهر شروع و تا پایان روز یکشنبه 18 مهر […]

طرح پیش فروش برخی محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه از روز چهارشنبه 14 مهر شروع و تا پایان روز یکشنبه 18 مهر ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در این طرح که ثبت نام آن از روز چهارشنبه 14 مهر شروع و تا پایان روز یکشنبه 18 مهر ماه ادامه خواهد داشت،  پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک را برای عرضه در نظر گرفته است.

برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به  واریز وجه نشده اند، نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir امکان پذیر است.

رنگ قابل عرضه و قیمت خودرو های موجود در این طرح

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو مهر ماه 1400
شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو مهر ماه 1400

برخی از شرایط بخشنامه

*حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می‌باشد، همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

*گارانتی خودرو پس از5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش ایران خودرو را از این لینک مطالعه کنید
نظرات کاربران
  • سلام من سال ۹۷ یکبار ثبت نام کردم و بعد یکماه انصراف دادم، و پولمو قبل از فاکتور شدن خودرو پس گرفتم، لطفا اگه ممکنه پاسخ بدین که محدودیت ۴۸ ماه شامل حال من هم میشه؟

    • با سلام دوست عزیز، این محدودیت 48 ماهه در گروه ایران خودرو حذف گردیده است.

  • نخرید بزارید رو دستشان بمونه
    تا مجبور شند قیمت اصلی ماشین بفروشند تا همه بخرند ن دلال ها