پیش بینی قیمت طلا در روز‌های پایانی خرداد / آرامش بازار ادامه‌‌دار خواهد بود

پیش بینی قیمت طلا در روز‌های پایانی خرداد / آرامش بازار ادامه‌‌دار خواهد بود

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به روند بازار طلا طی هفته گذشته بیان کرد: ارزش اونس جهانی در هفته اخیر اندکی نوسان افزایشی داشت اما روند بازار ارز تقریبا ثابت بود و باعث شد قیمت طلا و سکه هم تغییر زیادی نداشته باشد.

او همچنین درباره وضعیت تقاضا توضیح داد: هفته پیش بعد از بازگشایی بازار پس از دو روز تعطیلی، داد‌و‌ستد چندانی انجام نشد و تقاضا همچنان پایین بود که این بی‌رمقی بازار فعالان صنف طلا را نگران کرده است.

به گفته کشتی‌آرای، با وجود ثبات قیمت‌ها از اواخر پارسال تاکنون مردم همچنان به دلیل برجام و انتخابات بلاتکلیف هستند و در این شرایط خرید و فروش نمی‌کنند؛ اما به نظر نمی‌رسد امسال شاهد نوسان چندانی در قیمت طلا و سکه باشیم و توصیه می‌کنیم مردم هم نگران این موضوع نباشند چراکه آرامش بازار طلا ادا‌مه‌دار خواهد بود.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا درباره آینده قیمت‌ها اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری تاثیری بر قیمت طلا و سکه نخواهد گذاشت و درحال حاضر نگاه بازار‌ها به روند مذاکرات وین است؛ با توجه به اخبار خوبی که منتشر شده احتمالا در روز‌های پیش‌رو قیمت‌ طلا و سکه اندکی کاهش یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.