پیش‌بینی قیمت طلا و سکه بعد از اتمام تعطیلات/ مردم به خرید و فروش‌های آنلاین ورود نکنند

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه بعد از اتمام تعطیلات/ مردم به خرید و فروش‌های آنلاین ورود نکنند

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین با بیان اینکه همه واحد‌های صنفی طلا‌فروشی و بازار اصلی طلاتا دو هفته آینده به دلیل محدودیت‌های کرونایی تعطیل است، درباره وضعیت قیمت‌ها در این ایام توضیح داد: طی این مدت هیچ داد‌و‌ستد فیزیکی انجام نمی‌شود لذا قیمت‌های اعلام شده صرفا منطبق با نرخ روز ارز و بهای اونس جهانی است و نمی‌توان روی آن حساب کرد.

وی درباره خرید و فروش در فضای مجازی توصیه کرد: در ایام تعطیلی بازار اصلی طلابرخی از متقاضیان به سمت خرید و فروش‌های آنلاین می‌روند، ولی ما بار‌ها توصیه کرده‌ایم که بهتر است مردم به این فضا ورود نکنند.

محمدولی تاکید کرد: زیرساخت فضای مجازی برای خرید و فروش طلا و سکه مناسب نیست به همین خاطر تاکید داریم که مردم طی این مدت که بازار طلا تعطیل است، برای ورود به فضای آنلاین احتیاط کنند و تا جایی که امکان دارد با این شرایط معامله‌ای انجام ندهند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت قیمت طلا و سکه بعد از بازگشایی بازار چطور خواهد بود؟ گفت: احتمال می‌دهیم بعد از اتمام محدودیت‌ها، طلا و سکه طبق آخرین نرخ اعلام شده یعنی قیمت‌های پنجشنبه هفته پیش شروع به کار کند و اگر هم نوسانی رخ دهد بسیار جزیی خواهد بود.

قیمت طلا و سکه 1آذر ماه99

محمدولی با تشریح قیمت‌های امروز یکم آذر ماه بیان کرد: در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید 12میلیون و 100هزار و سکه طرح قدیم 11میلیون و 400هزار تومان است؛ همچنین نیم سکه شش میلیون و 300هزار، ربع سکه چهار میلیون و 300هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 500هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

رییس اتحادیه طلا افزود: قیمت اونس جهانی در بازار امروز 1871دلار و 40سنت، مثقال طلا چهار میلیون و 910هزار و هر گرم طلای 18عیار یک میلیون و 133هزار تومان است.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام خیلی خوبه ولی اگر از کارشناسان خبره نظر خواهی میکردید خیلی عالی میشد.