پتروشیمی‌های ایران پذیرش مطلوبی برای ایده‌های نو دارند

پتروشیمی‌های ایران پذیرش مطلوبی برای ایده‌های نو دارند

به گزارش سیگنال به نقل از شانا،

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هانس اشنایدر امروز (چهارشنبه، 19 خردادماه) در حاشیه نشست تخصصی تعالی سازمانی در صنعت پتروشیمی اظهار کرد: الگوی EFQM بهترین الگوی مدیریتی در دنیاست و به‌صورت ویژه برای رویارویی با چالش‌های پیش‌رو در آینده تبیین و روزآمد شده است.

وی افزود: هیچ الگوی دیگری در دنیا وجود ندارد که به سازمان‌ها از هر نوع، کمک کند تا به‌وسیله خود ارزیابی (Self-assessment) و ارزیابی بیرونی (External assessment) بتواند هدف درست را برای مقابله با چالش‌ها در آینده پیدا کند.

عضو هیئت علمی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا ادامه داد: این الگو نه تنها به صنعت پتروشیمی بلکه به هر صنعتی کمک می‌کند به شرط آنکه به اندازه کافی پذیرای آن باشید؛ بنابراین پرسش این است که مدیریت چه مقدار به این الگو پایبند است.

اشنایدر تصریح کرد: نخستین قدم این است که خود ارزیابی انجام شود تا بتوان فهمید که آیا هر سازمانی در بازار اکوسیستم خود به درستی قرار گرفته است یا خیر و چرا اجرای این الگو برای صنایع پتروشیمی مهم است؟ زیرا با همه اهداف در زمینه توسعه پایدار و نجات کره زمین، این صنعت باید به سمت و سوی شیوه‌های نو گام بردارد.

رئیس هیئت مدیره موسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان گفت: ایران به لحاظ علمی و سطح تحصیلات جایگاهی مطلوب و دانشمندان و مهندسان توانمندی دارد بنابراین مطلوب است که صنعت پتروشیمی به توسعه و ایجاد انقلابی موثر بیاندیشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.