پامپ شدید قیمت دوج کوین در نتیجه لیست شدن در صرافی بایننس!

پامپ شدید قیمت دوج کوین در نتیجه لیست شدن در صرافی بایننس!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، دیروز صبح، صرافی بایننس در بلاگ خودش اعلام کرد که قصد دارد به زودی جفت های مبتنی بر دوج کوین (DOGE) را اضافه نماید. در نتیجه این خبر این کوین که برای یک شوخی ایجاد شده بود، ۳۰ درصد جهش قیمت پیدا کرد. دوج کوین توسط […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، دیروز صبح، صرافی بایننس در بلاگ خودش اعلام کرد که قصد دارد به زودی جفت های مبتنی بر دوج کوین (DOGE) را اضافه نماید. در نتیجه این خبر این کوین که برای یک شوخی ایجاد شده بود، ۳۰ درصد جهش قیمت پیدا کرد.

دوج کوین توسط مدیر عامل بایننس (CZ) مورد تایید قرار گرفت

در طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم مبادلات دوج کوین (DogeCoin) افزایش شدیدی پیدا کرده است. بر اساس پست بلاگ بایننس قول داده است که جفت ارزهای DOGE با کوین‌هایی مانند BTC، BNB، USDT، USD و Paxos در این صرافی اضافه خواهند شد.

CZ مدیر عامل بایننس هم با کمی طنز در پست توییتری خود به لیست شدن دوج کوین به عنوان یک استثناء اشاره کرد:

این مورد از انجا که یک پیشرفت تکنولوژی جدید نیست (من حدس میزنم که این یکی اصلا هیچ وقت ربطی به تکنولوژی نداشته است) یک استثناء است. جامعه کاربران ان گسترده است و یک مدیر ارشد اجرایی سابق مشهور (ایلان ماسک!) به ان کمک می‌کند.

ذوق زده شدن جامعه کریپتو

در رشته کامنت‌هایی، جامعه پاسخ هایی سرشار از هیجان و احترام به CZ پست کردند، برخی می‌گفتند که یک صرافی غیر متمرکز کریپتو نمی‌تواند از لیست کردن DOGE به مدت طولانی اجتناب کند. این هایپ عظیم باعث شد، دوج کوین نزدیک به ۳۰ درصد افزایش قیمت پیدا کند، اما کماکان در جمع ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار به لحاظ مارکت کپ نیست.

علاقه بوترین، مکافی و ماسک به دوج کوین

صرافی بایننس دیروز اعلام کرد که قصد دارد به زودی دوج کوین (Dogecoin) را لیست کند، در نتیجه این خبر، دوج نزدیک به ۳۰ درصد پامپ شد.

صرافی بایننس دیروز اعلام کرد که قصد دارد به زودی دوج کوین (Dogecoin) را لیست کند، در نتیجه این خبر، دوج نزدیک به ۳۰ درصد پامپ شد.

اخیرا دو نام بزرگ صنعت کریپتو تصدیق  کردند که دوج کوین باز حرفه‌ای هستند. ان دو ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) و جان مکافی (John Mcafee) که از پیمانکاران IRS و CIA فراری است، هستند. علاوه بر این دو ایلان ماسک (Elon Musk) هم در تاریخ یکم اوریل، توسط موسس دوج به عنوان مدیر ارشد اجرایی (CEO) این پروژه انتخاب شد.

در نگاه اول هنوز مشخص نیست که چرا بایننس تصمیم به لیست کردن Doge گرفت، اما قطعا علاقه وصف نشدنی جامعه به این کوین جوک مانند، بی تاثیر نبوده است.

در زمان نگارش این خبر دوج کوین با قیمت 0.00376  دلار معامله می‌شود و در جایگاه ۲۹ ام جدول کوین مارکت کپ قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها