همکاران سیستم درآمد ١٠ هزار میلیاردی ساخت

همکاران سیستم درآمد ١٠ هزار میلیاردی ساخت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت همکاران سیستم در آبان ماه با رشد اندک نسبت به مهر ماه درآمد ۱۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومانی ساخته است.  همکاران سیستم در آبان ماه درآمد ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی شناسایی کرده است و درآمد شناسایی شده تجمیعی همکاران سیستم در دوره […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت همکاران سیستم در آبان ماه با رشد اندک نسبت به مهر ماه درآمد ۱۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومانی ساخته است.

 همکاران سیستم در آبان ماه درآمد ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی شناسایی کرده است و درآمد شناسایی شده تجمیعی همکاران سیستم در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به ۸۱ میلیارد تومان رسیده است.

همکاران سیستم در آبان ۵۳۰ میلیون بیشتر نرم افزار فروخت

میانگین درآمدی همکران سیستم در دوره ۷ ماهه منتهی به به مهر ۹۸ مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان است که در آبان ماه با اافزایش ۳۴۳ میلیارد تومانی درآمد ۱۰ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومانی ساخته است. همچنین همکاران سیستم در آبان ماه نسبت به مهر ماه درآمد بالاتری ساخته است. همکاران سیستم در مهر ماه درآمد ۹٫۹ میلیارد تومانی ساخته است که درآمد شرکت در آبان ماه به ۱۰٫۴ میلیارد تومان رسیده است.

درآمد خدمات پشتیبانی و فروش نرم‌افزار دو محصول اصلی همکاران سیستم به شمار می‌روند که در آمد حصل از خدمات پشتیبانی در آبان ماه نسبت به مهر ماه ۴۹ میلیون تومان کاهش یافته است اما درآمد حاصل از فروش نرم افزار در آبان ماه نسبت به مهر ماه رشد ۵۲۹ میلیون تومانی داشته است که به افزایش درآمد آبان ماه کمک کرده است.

همکاران سیستم درآمد ١٠ هزار میلیاردی ساخت

رشد ۶۵ درصدی درآمد تجمیعی همکاران سیستم

درآمد تجمیعی همکاران سیستم در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. درآمد ۸ ماهه همکاران سیستم از ۴۹ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۸۱ میلیارد تومان در دوره ۸ ماهه ۹۸ رسیده است. بنابراین درآمد تجمیعی همکاران سیستم رشد ۶۵ درصدی داشته است.

پوشش ۶۱ درصدی درآمد برآوردی

همکاران سیتم برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ درآمد ۱۳۲ میلیارد تومانی پیش بینی کرده است که در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد ۸۱ میلیارد تومانی شناسایی کرده است. بنابراین در ۸ ماه توانسته است ۶۱% از درآمد برآوردی را پوشش دهد.

پیش بینی سود خالص ۱۸۲ میلیاردی برای دوره ۹ ماهه

میانگین درآمد ۸ ماهه همکاران سیستم ۱۰ میلیارد و ۱۴۶ میلیارد تومان است که با این میانگین انتظار می‌رود، همکاران سیستم درآمد ۹۱ میلیارد تومانی برای دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ۹۸ شناسایی نماید. همچنین با توجه به میانگین حاشیه سود ۵۰ درصدی انتظار می‌رود همکاران سیستم برای دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ۹۸ سود ۱۸۲ میلیارد تومانی شناسایی نماید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.