هشدار صرافی بیت فینیکس به کاربران مستقر در انتاریو

هشدار صرافی بیت فینیکس به کاربران مستقر در انتاریو

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو مسئول سرکوب صرافی‌ ارزهای دیجیتال فعال در منطقه از جمله بایننس، OKEx، Bybit، KuCoin و Polo Digital Assets بوده است.

در اطلاعیه روز جمعه، صرافی بیت فینیکس اعلام کرد که بلافاصله حساب‌های مشتریان مستقر در انتاریو را که هیچ موجودی روی پلتفرم ندارند، می‌بندد. علاوه بر این، برنامه‌ریزی شده است دسترسی به افرادی را که موقعیت‌های باز در بازار تامین مالی همتا به همتای بورس یا موقعیت‌های حاشیه باز ندارند، محدود کند.

کاربرانی که دارای موجودی یا موقعیت های باز در بیتفینیکس هستند و یکی از ساکنان انتاریو از اول مارس “دیگر به هیچ خدماتی دسترسی نخواهند داشت”.

اگرچه صرافی بیت فینیکس به کمیسیون اوراق بهادار انتاریو یا OSC اشاره ای نکرد، اما ناظر مالی منطقه، مسئول سرکوب صرافی ارزهای دیجیتال فعال در این منطقه از جمله OKEx، Bybit، KuCoin و Polo Digital Assets بوده است.

صرافی بیت فینیکس اعلام کرده است که کاربران مستقر در استان انتاریو کانادا دیگر از اول مارس به بسیاری از خدمات آن دسترسی نخواهند داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.