نهنگ های بیت کوین علیرغم هشدار کاهش قیمت در حال خرید هستند

نهنگ های بیت کوین علیرغم هشدار کاهش قیمت در حال خرید هستند

در هفته گذشته ،بیت کوین به دلیل نگرانی های گسترده در مورد کاهش قیمت استیبل کوین UST به زیر سطح روانی 30000 دلار سقوط کرد.معامله گران نگران بودند سایر استیبل کوین های اصلی نیز مسیر مشابهی را دنبال کنند که در روز پنجشنبه USDT، که بزرگترین استیبل کوین جهان است، پس از کاهش به 0.95 دلار در برخی صرافی ها، به همین سرنوشت دچار شد.

در اثر این « ترس ناشی از حدس و گمان» بیت کوین در صبح روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی به 26,700 دلار سقوط کرد و در حال حاضر با 29,557 دلار معامله می شود.

28,000 دلار به عنوان یک منطقه ی بسیار تعیین کننده در نظر گرفته می شود ، زیرا در سال گذشته قیمت از این منطقه توسط خریداران به 64,000 دلار رسید.

به نظر می‌رسد افت اخیر به سطح بالایی از فعالیت در میان نهنگ‌های بیت‌کوین دامن زده است که اکنون مشغول خرید این قیمت هستند.

پس از سقوط بیت کوین به زیر 30000 دلار، وب سایت تحلیلی Santiment منتشر کرد :

شواهد واضحی وجود دارد که نشان می‌دهد آدرس‌های نهنگ بیت‌کوین سقوط بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار را به‌عنوان رویدادی برای جمع‌آوری آن می‌بینند. Santimentfeed بالاترین میزان تراکنش های بیش از 100 هزار دلار را از ژانویه به ثبت رساند و عرضه بیت کوین نگهداری شده توسط آنها در حال افزایش است.

وب سایت تحلیلی Santiment در توییت دیگری در روز چهارشنبه گزارش داد که مقدار بیت کوین در حال جابجایی بین آدرس ها روزانه به بالای 300 هزار در این هفته رسیده است.

این سطح از فعالیت های آن چین در شبکه اتریوم نیز مشاهده شده است و تراکنش های بیش از 1 میلیون دلار در یک روز انجام می شود که بالاترین میزان از ژانویه است.

با این حال، روز چهارشنبه، شرکت تجزیه و تحلیل کریپتو CryptoQuant نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد نسبت BTC Exchange Whale به بالاترین سطح 4.5 سال اخیر رسیده است. BTC Exchange Whale اندازه نسبی 10 تراکنش ورودی اصلی به کل جریان ورودی است. در بازار صعودی، اغلب زیر 85٪ می باشد در حالی که در بازار نزولی، بالای 85٪ است.

همانطور که قبل از انتشار مگا دامپ در سال 2018 شاهد بودیم ، این شرکت نسبت به کاهش قریب الوقوع در صورت ادامه افزایش این نسبت هشدار داده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.