نتیجه معاملات فولاد در بورس کالا​/ معامله بیش از ۱۰۲ هزار تن شمش بلوم با قیمت میانگین ۱۰۳۰۳ تومان به ازای هر کیلو (به همراه جدول)

نتیجه معاملات فولاد در بورس کالا​/ معامله بیش از ۱۰۲ هزار تن شمش بلوم با قیمت میانگین ۱۰۳۰۳ تومان به ازای هر کیلو (به همراه جدول)

به گزارش سیگنال به نقل از چیلان آنلاین،

به گزارش  چیلان ، امروز سه‌شنبه 5 اسفند، 128 هزار و 235 تن شمش بلوم در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ، 102 هزار و 500 تن شمش مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه شمش بلوم در عرضه‌های امروز 10209 تومان به ازای هر کیلو بود و قیمت پایه نسبت به عرضه‌های هفته گذشته یک درصد افزایش یافته بود. قیمت میانگین موزون شمش بلوم نیز در معاملات امروز 10303 تومان به ازای هر کیلو بود و شمش 0.9 درصد بالاتر از قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

امروز 9 عرضه شمش فولادی بی‌مشتری ماند. هنوز میزان عرضه برای شمش فولادی در بازار داخلی، مناسب ارزیابی نمی‌شود و ضروری است که سیاست‌های توسعه صادرات در دستور کار سیاست‌گذاران زنجیره فولاد قرار گیرد.

در جدول زیر نتایج معاملات امروز شمش بلوم، اسلب و ورق فولادی در بورس کالا را ببینید. اطلاعات معامله نظیر قیمت میانگین، قیمت پایه، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است.

امروز به لحاظ ارزشی، جمعا 1756 میلیارد تومان شمش بلوم، اسلب و ورق فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.